det blomstrer

En dag med mye innhold.

Ja, for dagen startet med et bilde av to kaktuser, før jeg dro pü jobb.
De har jeg hatt i mange ĂĽr, og da jeg plantet de om og satte de i kjelleren, da blomstret de jammen meg etter en stund.
Så trodde jeg det var noen høstkaktuser, for jeg synes å huske at de blomstret i fjord høst………..

Ja, men da er det ikke høstkaktuser – for de blomstrer nå!!!


En rosa og en rød kaktus 🙂

Vel hjemme fra jobb, da er det på tide å klippe plen…….


Mr Sniff går hakk i hæl og mjauer etter oppmerksomhet……….
SĂĽ gidder han ikke mere og gĂĽr og legger seg i skyggen.
Det er varmt ute – og det er sommer <3


Er du ferdig nĂĽ, matmor????!!!

Jepsipepsi – så ringer moderen og sier hun ikke orker bruke all jordbæren hun har kjøpt, om jeg vil ha den ???
Klart jeg vil!!!!!!!!!
Syltetøy in making 😀


Mmmmmmmmmmmm   rett i fryseren med de 😀

Så herlig å ha noe godt å ta opp når det måtte passe 😀
 

 

#detblomstrer #jordbÌr #valldalbÌr #syltetøy #hjemmelaget #kaktus #hage #plenklipping #sommer #tirsdag #katt

10 kommentarer
    1. Flotte bilder! og sĂĽ deilig ĂĽ ha litt jordbĂŚr i frysern! Ha en god kveld!

    2. Flotte blomster du har, noen ĂĽr siden jeg hadde slike kaktuser nĂĽ..og jeg vet ikke forskjellen pĂĽ om det er høst, november eler julekaktuser..pene er de uansett :)) SĂĽ deilig med hjemmelaget jordbĂŚrsyltetøy …Her kjøper vi bare og spiser opp etter hvert <3<3

    3. annebe: Jeg synes denne rørte sylten er god ĂĽ ha pĂĽ vaniljeis og slikt…………. kjekt ĂĽ ha. Jeg kjøper ogsĂĽ egentlig mest sylte. Kjøper blĂĽbĂŚrsylte…………. tja…… godt iallefall 😀
      Jeg har hatt de to kaktusene i noen ĂĽr og de blomstret ikke pĂĽ flere ĂĽr…… før jeg plantet de om og flyttet de 🙂 Morsomt at det kommer blomster pĂĽ de 😀

    4. er det ikke slik att det er to kaktuser,en høstkaktus og en püskekaktus ? i sü fall har dine tatt en ekstra blomstring hi hi og det er jo koselig ,og fine er dem.
      Plenen mĂĽ stelles ja sĂĽnn er det med den saken hi hi ,men den biten slipper jeg unna ))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg