anonym

HEI!

 

Jeg er ikke anonym.

Jeg har kommentert og kommentert og kommentert, og forstĂ„r nĂ„ at jeg har vĂŠrt “DEN ANONYME” kommentatoren pĂ„ flere blogger 🙂

Ja, da KAN det vére meg som har vért innom deg 🙂

Det var frodith som tipset meg om det.
Og jeg er kjempeglad for Ä ha blitt gjort oppmerksom pÄ det.
For det er kjedelig Ä fÄ anonyme kommentarer














 

Vi kom i snakk om noe og jeg sa at joda det hadde jeg sett og kommentert (da hun og annebe mĂžttes).

Og de to innleggene er HER og HER
 

 

Jeg leser jo at annebe skriver noe  om anonyme bloggkommentarer




men tenker ikke pĂ„ at det KAN VÆRE MEG!!!

OBS!

Jeg mÄ iallefall se nÞyere etter nÄr jeg legger igjen en kommentar.
For jeg trodde at min bloggadresse kom opp automatisk

 for det gjĂžr den sĂ„nn egentlig 🙂
Eller???

 

Joda, sĂ„ jeg kan vĂŠre deres ANONYME KOMMENTATOR der ute i bloggverden 😀 som herjer rundt.

Det er meg; ETDIKTOMDAGEN!

YOHOOOOO!

Det er greit nĂ„r man finner ut at det kan vĂŠre en selv som herjer vilt som anonym 🙂

hehehehheheheheheeheh

 

JEPSIPEPSI!!!
Skal vére litt mere obs heretter 🙂

Det er vel slik som kan skje med de fleste

 jeg tok som en selvfÞlge at navnet mitt kom opp nÄr jeg kommenterte.
Det er nok ingen selvfþlge 🙂

Ønsker dere alle en herlig dag der ute!

Jeg venter pÄ at sola skal komme og tÞrke opp regnet sÄ jeg kan male litt mere pÄ huset mitt.
Skal fĂ„ tatt et fĂžr og etter bilde snart 🙂 
For snart er det for sent med fĂžr og etter, for jeg er snaaaaart ferdig.

 

 

#anonym #littavhvert #kommentere #blogg #etdiktomdagen #fredag #juli #skyggebilde #fotografering

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Av og til kommer ikke navnet automatisk opp i feltet, og da mĂ„ det skrives pĂ„ nytt! Jeg har gjort det samme en gang, og da mener jeg det var Frodith som gjorde meg oppmerksom pĂ„ det, for hun skjĂžnte at det var meg! Bra man har observante bloggvenner som gjenkjenner mĂ„ten man skriver pĂ„! Fikk i alle fall EN sĂ„nn anonym kommentar jeg ogsĂ„, men sĂ„ lenge det bare er hyggelige kommentarer, sĂ„ er det jo ikke sĂ„ farlig! 😀

    2. JassĂ„ sĂ„ det var deg ja..hehe..:) SkjĂžnte det var noen “kjente” derfor jeg laget det innlegget..Jeg hadde ogsĂ„ en periode hvor jeg ikke var klar over at jeg kommenterte anonymt..nĂ„ prĂžver jeg Ă„ se etter..men hender jeg glemmer..PĂ„ Ipaden er det som regel ikke ferdigutfylt…
      Stilig og “anonymt” skyggebilde <3

    3. Ja jeg har hatt en anonym pÄ besÞk hos meg..og har ikke tenkt over at det kan vÊre deg..trodde det var noen fra vennene mine som ikke har blogg.no.. SÄ da vet jeg..TAKK.. jeg har det ogsÄ sÄnn pÄ noen blogger..at jeg mÄ fylle inn navn..eller begynnelsen, sÄ kommer det av seg selv..men bare pÄ to stykker nÄ.. Jeg svarte den anonyme hos meg engang med Ä skrive tusen takk ANONYM..for Ä kanskje gjÞre den oppmerksom pÄ det..hihihi.. sÄnn er det noen ganger..gÄr litt fort i svingene!Men fint det ble oppdaget sÄ du er klar over det nÄ da.. Kos deg med maling!

    4. greit Ä fÄ det oppklart,jeg har mottat noen anonyme i det siste jeg ogsÄ ) men jeg fÄr no fram ditt navn da,sÄ mulig det er flere anonyme der ute.Om en komenterer uten Ä logge seg inn pÄ blogg.no hvet jeg att en oftast blir anonym ))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg