suser avgÄrde

DET ER SØNDAG

Og jeg drar fra Robert og tar toget fĂžrst til LillestrĂžm og buss videre til Aurskog.

Laila ligger og soler seg, og jeg har en solseng som stĂ„r klar og venter pĂ„ meg – sĂ„ her er det bare Ă„ nyte livet.
Glenn, mannen til Laila, ja han liker ikke Ă„ sole seg, og han holder pĂ„ Ă„ lage en kjempegod middag som vi spiste sĂ„nn ved 17.00 tiden 🙂
Nydelig middag!!

Etter avslapning – ja sĂ„nn rundt 18.00, har vi avtalt med yngstedatter til Laila, Ingeborg, om Ă„ dra for Ă„ bade.
Jeg skal jo IKKE bade

.. men sier selvfĂžlgelig JA, til Ă„ dra pĂ„ tur 😀
Ja, jeg liker liksom ikke sÄ fÊlt Ä bade jeg da
.. ogsÄ i ferskvann da
.Nei, ikke min spesialitet.

 

Vi drar til TÆVSJØEN
Parkerer bilen ved bommen og rusler innover.
Nydelig Ä gÄ der pÄ veien.
Jeg har ikke vĂŠrt her fĂžr.
KornÄker sÄ langt Þyet kan se.


Nyter det <3


Ingeborg har hoppet i vannet 😀

Men se her da



.????!!!!
Jeg som IKKE skulle bade



Fant ut at jeg ikke kunne vÊre noe mindre tÞff enn de to andre som lÄ og svÞmte i vannet
.
SÄ da var det bare Ä suse avgÄrde


Og hoppe i det

.. 


Ja, det var altsÄ 23 grader i vannet


Hvem kan motstĂ„ det ??? 🙂



Vi er tþrrskodd – tþrket – og klar for retur.

Vi drar og ser etter Margrethe Louise (som var konfirmert 5 juni).
Hun spiller sandvollyball med noen venner.
Ja, og vi er ikke vÊrre pÄ det, jeg og Laila og Ingeborg
.. sÄ vi kaster oss inn i spillet og tar to runder med sandvollyball fÞr vi gir oss for kvelden.

Det blir ellers tidlig kveld da jeg skal stÄ opp ved 06.00 tiden.
Laila skal pÄ jobben og jeg skal  kjÞre sÄnn ca   55 mil hjem.
SÄ suser jeg avgÄrde og er nÄ kommet hjem.

Ønsker dere en herlig mandag kveld!

 

 

#foto #bading #svÞmme #kornÄker #tÊvsjÞen #sommervarme #venninner #sÞndag #dagen #suseravgÄrde #bilder #natur #friluftsliv


 

6 kommentarer

Siste innlegg