selfe selfie selfie

TUR
TIL
YSTEVIKA
EN 
FLOTT 
SISTE
SOMMERDAG
I
JULI

 

 

Ja, her ute i kvalsvika har solen skint nesten i hele dag, ja, men jeg kan se at ved øyene rundt så har det ikke vært like mye sol.
Lokale regnbyger til og med.
Men ikke her ute.

Så selv om det er søndag, så har jeg hatt malerkosten fremme og  fått malt resten av rekkverk til huset.
Så nå er hele huset hvitt!!!
 

Så ble det da tur til Ystevika.
Ja, jeg skulle egentlig på fjellet, men skyer truet og da ble det tur langs havet istedenfor.
Selv om det var truende skyer, så føk de forbi, og det var aldri noe truende regn som kom over bygda.

 


Jeg fikk en sommerfugl midt i blinken 🙂


Så er det meg og selfie 🙂
Ja, for jeg har med selfie-stangen på turer nå.
Hehehe  morsomt !!


Litt vind i håret.

Skarven sitter der den bruker sitte 🙂


Det er herlig å vandre her og høre på fugler som kvitrer og havet som skvulper innover.
Dønninger som slår mot land.

En herlig søndagstur.

 

 

 


#selfie #ystevika #selfiestang #natur #hav #dagen #friluftsliv #sol #sommer #søndag #fotografering #utno

 

14 kommentarer

Siste innlegg