september

TORSDAG

Ja, sĂ„ var det september 🙂

Dagen har vĂŠrt full av regn og vind, koselige treff og god mat.

Jeg har vÊrt pÄ Madelynn coffe at med kjekke damer.


Og etter god mat og prat dro vi pÄ Moteshow der mange klesbutikker var og viste sine nye hÞstmoter.
SÄ var jeg hos en venninne pÄ besÞk fÞr jeg dro hjemover.


I bildet her, ser en lysstolpene oppe pÄ fjellet som lyser opp turstien pÄ tverrfjellet.
Det er litt koselig nÄr det mÞrkner ute og det blir annet lys.


Her ser en mot sentrum av FosnavÄgen.


Vel hjemme og jeg logger meg pÄ nettet, gÄr det en farsott pÄ FB.
Om en liker et bilde (ungdomsbilde av en person)  ja – om en klikker “liker” pĂ„ det


.
sÄ fÄr en utfordring om Ä legge ut et ungdomsbilde selv og sende utfordringen videre.
Jeg bruker ikke henge meg pÄ slike


..
Men denne var jo litt morsom.
Dette er fra 1987-88 tror jeg – og det er da jeg bodde i Oslo.
Jeg hadde mange “BALL”-gensere 🙂


SĂ„ er det “back to reality” og jeg var og hentet nye briller i dag.
Disse er ogsÄ progresive som de andre jeg har hatt.
SÄ fÄr vi se om de er gode i bruk.

 

 

 

God natt!

 

 

 

#1september #hĂžst #dengodepraten #venner #torsdag #fotografering #dagen
 

14 kommentarer

Siste innlegg