regn

SØNDAG

Ut pĂĽ tur etter alt regnet som har kommet.
Ja, for det var opplett da jeg startet pĂĽ turen,men etter hvert var det yr hele tiden.

Ture gjekk til Golleneset fyr og rundt i bygda 🙂

 


Det er mye fint ute – og regnet fremhever det vakre.

To sopper gjemt i gresset.

Jeg passerer ofte dette huset, som er en turisthytte brukt gjennom hele våren – sommeren og høsten.

Kan skimte Golleneset fyr i det fjerne.

Her er jeg nesten fremme 🙂


Kan du se ansiktet i speglingen?

Det er herlig ĂĽ rusle rundt her ved Golleneset fyr.


Pü vei tilbake og gür videre innom moderen før jeg gür hjem.


Nysgjerrig katt.

Mot slutten av turen – da jeg var blaut på beina og jakka var våt som bare det……
Da tittet solen frem 🙂
Herlig!!

 

Ønsker dere alle en herlig søndag!

 

 

#søndag #regn #utetid #fotografering #Gollenesetfyr #kvalsvika #utpüturaldrisur #blogg #dagen #friluftsliv #september

 

18 kommentarer

Siste innlegg