i gÄr

FREDAGEN


 

GĂ„rsdagen var varmest for hele Ă„ret



..
I gĂ„r var det mange som badet i Mulevika og andre steder 🙂
Tenke seg til


.
Midten av september blir den varmeste dagen


Jeg fĂžlte det slik iallefall.

Morgenen startet med en fantastisk #soloppgang.

Ved 14.00 tiden var det 25 varme i skyggen!!!

Jeg var pÄ jobb.

Klam og svett 🙂

Etter jobb mÄtte jeg fÄ vind i hÄret og tok frem sykkelen.
Ville sykle innover i stranda, gÄ ned til sjÞen og vandre langs svaberga.


Det er varmt og jeg kunne tankt meg rett og slett Ä bade, men det var mye tare inne langs land og ikke enkelt Ä komme seg opp og ned fra sjÞen, sÄ jeg lot bading vÊre bading.

BĂžlgeskvulp – smĂ„ smĂ„ sukk i sjĂžen.

Øya ut i, er #Runde.

Der jeg gjekk og rusla, sÄ jeg plutselig noe jeg ofte mÞter pÄ, pÄ mine turer.
Et hjerte som lÄ sÄ fint i en sprekk.
En litt stor sprekk og steinen formet som et #hjerte er ogsÄ stort.
Veldig fint synes jeg. 


Jeg synes det er spennende Ă„ fotografre litt det som er under vann 🙂


Her ser vi inn mot #FosnavÄg midt i bildet.
Og tverrfjellet med #Hornseten.
Flotte HerĂžy havland.


SÄ gjekk jeg meg pÄ disse to.
Er det et menneske med sin hund?
Hva ser du i bildet?
Hmmmm kanskje det betyr at jeg mÄ fÄ meg hund igjen?
Hmmmmm hvem vet???  😀


En rose spretter ut og en annen er snart ferdig.

 

En varm og herlig dag.

 

 

 

#igÄr #fredag #fotografering #sykkeltur #dagen #friluftsliv #natur #foto #bilder #blogg #opplevelse #sommeriseptember 

15 kommentarer

Siste innlegg