høststorm

FREDAG

 

Og den første høststormen gjorde sin antrè her pü sunnmøre.
Iallefall her i Herøy kommune blüste det storm i kasta.

Jeg ahar vĂŚrt pĂĽ jobb hele dagen og har kjent pĂĽ dette med ĂĽ gĂĽ inn og ut av bilen med kraftig vind.
SĂĽnn er det, og veret mĂĽ vi ta som det kommer.

Etter jobb fikk jeg tatt meg en liten tur ut i veret for ĂĽ kjenne pĂĽ vinden.
Det hadde dabbet av, heldigvis, og ikke noe lyn eller torden var det heller.
For det blinket noen ganger tidlig morgen.
Og det liker jeg ikke…………

Her er noen bilder fra turen.

#Mulevikvegen.
Jeg måtte stille meg bak en garasje her – for det kom en regn/hagl-byge og vind.


SĂĽ roer vind og regn seg en liten stund sĂĽ jeg fĂĽr ruslet hjem.
Pü dette bildet over, har jeg oppdaget et ansikt pü høyre siden i bildet.
Rett over skogen og tuppen av fjellet.
Kan du se det?


Det er sü godt nür de mørke skene viker og lyset kommer frem.

Rusler hjemover og må snu meg og se mot lyset og ta bilde igjen 🙂

Men det mørkner fort og en ny bye melder sin ankomst i det jeg gür inn døra hjemme.

 

Ønsker dere en herlig fredag!

 

 

 

#fredag #høst #fotografering #dagen #oktober #storm #lys #friluftsliv
 

12 kommentarer

Siste innlegg