magisk

BLOG AWARDS
2016

 

Om du lurer pÄ HVA det er, sÄ klikk pÄ bildet under.

 

For om du gjorde det, altsÄ, klikket pÄ bildet over, ja sÄ kom du til 
#MAGISKLIV 
sin 
BLOG AWARDS 2016

Og jammen meg sÄ har hun 21 vinnere hun skriver om.
Og, vet du hva?!
Jeg, #Etdiktomdagen – er en av vinnerne!!!

Og hun skriver sÄ fint om oss alle.
Og de tankene hun har om oss bloggerne.

Jeg er veldig glad for at jeg kan inspirere med mine fjellturer og treningsinnlegg.
Det er viktig for meg Ă„ vĂŠre aktiv, og jeg deler det med dere.
Naturen er viktig for meg, og jeg deler det med dere <3

 

Tusen takk, #Magiskliv – som har nevnt meg sĂ„ flott i blogg-awards 2016.
Jeg er Ă„rets trenings- og helseblogg <3

Og til alle dere andre som kan smykke dere med en flott tittel  – gratulerer!!
Du er vakker, magiskliv <3

 

 

 

#magiskliv #blogg #bloggawards2016 #takknemlig #glede #inspirasjon #desember #godeord #trening #helse #magisk #littavhvert


 

 

12 kommentarer

Siste innlegg