inspirasjon

UT PÅ TUR
og aldri sur.

Ja, for det er noe i det, å komme seg ut, og bevege kroppen.

Og denne damen imponerer meg.
Ingrid Kvalsvik, født i 1930.
Hun er 86 år.

Og i dag måtte jeg spør om å få ta et bilde av henne å publisere.
Og det fikk jeg lov til.

Hun er ofte ute i det fine veret og går tur.
Hun må det, sier hun, for om ikke, ja da stivner hun til.
For en flott innstilling!!!
Hun er alltid så strålende blid når jeg treffer henne.
Jeg blir glad 🙂


Så rusler Ingrid videre på sin tur, og jeg og Leia går videre i motsatt retning på vår tur.


Det er virkelig DEN vårfølelsen ute.
Selv om det har regnet, så er det flott.


Som på bildet over, så svinner noe hen, og spirer dukker opp.

Vi rusler forbi mitt barndomshjem.

Og ute ved moderen sitt hus, ja der spirer det også.
Nydelig.


Så mot slutten av turen, møtes Leia og Saga.
To flotte shetlandsheep hunder, og naboer 🙂


 

 

 

#inspirasjon #motivasjon #shetlandsheepdog #utpåturaldrisur #dagen #friluftsliv #turglede #hundeliv #natur #fotografering #naturbilder #torsdag


 

 

14 kommentarer

Siste innlegg