Olè Olè

Søndag
og 
fastelavens-søndag.

Har ikke fastelavensris eller fastelavensboller,
men er med i frodith`s flotte karnevals-tog, 
sü om du vil, kan du se pü det, 
om du klikker pĂĽ bildet under.

Et forrykende karnevalstog med sambatakter.
Olè olè olè

Jeg er lykkelig over dagen, og enda en gang legges det bevis for hvor viktig det er å “leve”dagen.
Gripe om den.
Selv hvor vanskelig det egentlig er ĂĽ GRIPE DEN.

For to dager siden mistet en venninne av meg, mannen i sitt liv.
BrĂĽtt og brutalt var han vekk.
For alltid.
Hun sitter tilbake med en flott sønn.
Mine tanker er konstant hos de.
Ufattelig og tøft.

 


Ha en flott søndag der ute!

 

 

 

 

#søndag #karneval #sambatakter #gripdagen #karnevalstog #frodith.blogg #februar #littavhvert

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg er egentlig litt gretten om dagen, så jeg skal virkelig prøve å gripe dagen :-)For da blir ting så mye bedre 🙂 Klem og fin dag <3

    2. Det gjelder å leve mens man kan, det er sikkert. Så grusomt å miste noen man er glad i. Sjokk og savn om det skjer plutselig. Og dessverre vil alle miste noen før eller siden. Så det gjelder å bruke dagene godt. Ønsker deg en fin søndag tross alt. Det er ingen trøst, men livet går videre. Håper din venninne har mange rundt seg som hjelper og tar vare på henne nå 🙂

    3. Ja, så sant så, sant at vi må gripe dagen. Jeg likte det bildet av ballongen som svever avsted og ut på nye eventyr. Livet er ikke lett for noen, men det å miste sine kjære er vondt. Ha en fin dag på din side av landet og kos deg med karnevalsmusikken hos Frodith, det gjør jeg 🙂

    4. Supert bilde hos deg og flott karnevalstog hos Frodith :)) Ja man vet ikke hva dagene bringer sĂĽ man mĂĽ ta vare pĂĽ øyeblikket .. trist med din venninnes kjĂŚre… Klem <3<3

    5. frodith: Hmmmmmmmmmmm du som har sambataktene og karnevalstoget …… ja…. men man kan bli grettan ja………… det er lov det…….. HĂĽper det gĂĽr over og du fĂĽr solen inn og strĂĽler for deg og i deg – for det er det den gjør med frodithen 🙂 Solen strĂĽler <3 Men alle har lov ĂĽ ha gretne dager 🙂 Klem til deg og ønsker deg en god søndag videre 😀

    6. Ja man mü gripe dagen og bruke den vel..for man vet ikke hvor mange man für.. mye trist som plutselig skjer..uff..ikke noe trivelig..og plutselig er det meg..grøss og gru.. Har ikke fastelavens feiring her i huset heller..men kos deg med kvelden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg