bevegelse

GOLLENESET
FYR




Det er en fin tur å gå hit ut til fyret.
Så er det morsomt å rusle rundt i sjell-sanden.
Det er så mye fint av sjell som ligger her.

Godt å være i bevegelse.
Flytte den ene foten foran den andre.

Rusle rundt i sin egen verden og bare la tankene svirre rundt.

Mye å undersøke for en liten på fire ben 🙂

Tankene mine går til Ingeline som mistet mannen sin så brått.
I dag er det begravelse – og koret mitt skal synge.
Og jeg går også i begravelsen fordi hun er en god venninne av meg.
Stein hadde et ønske om å være med meg på en av de store toppene i sunnmørsalpene.
Dette får han ikke oppleve.
Men jeg skal ta ham med i tankene når jeg går i fjellet der – og når en topp<3
Han var glad i naturen og fjella.

Det er godt å gå her og bare høre suset fra havet og fuglene som svever forbi.

Se på lyset og skyene.

Man henter ny energi.


Det er tidlig formiddag og solen kjemper seg gjennom skydekket.

Leia er glad i pinner.

Litt frost i marka.
Det har vært minusgrader i natt.

Dagen er så vidt begynt.
Nyt den der du er!

 

 

 

 

#fotografering #gripdagen #sjellsand #gollenesetfyr #hund #natur #sol #frost #dagen


 

10 kommentarer

Siste innlegg