fitbit

MORGENTUR

En morgentur må til.
Lufte Leia før dagen helt starter.
Ja dette er en rutine som er innebygd de dagene jeg har fri.

En morgentur som gjør at jeg kan gjøre andre ting utover dagen.

Jeg har tatt i bruk FITBIT-klokken igjen, og legger ut noen resultat i dag.

Turen tok vi i #mulevikvegen.


Som du kan se, så varierer mengda skritt fra dag til dag 🙂
Og ikke alle dager går opp til 10 000 skritt heller.
Men målet er jo det og som regel klarer jeg det.
Det spørs hva som har vært den dagen jeg IKKE når målet på 10 000 skritt.

Det er vind og regn.
Jeg kunne skimte regnbue ute i havet.
 Nå skal jeg hjem, hjelpe moderen med ting og tang, og deretter levere bilen til reperasjon.
Ikke noe alvorlig.
Bare en bremsekloss……….
Men det må jo gjøres,,,,,,,,,,,
Og typisk like før pååååååske   🙂

Stå deg vel!

 

 

 

#fitbit #skritteller #titusenskritt #vind #regn #skyer #morgentur #natur #luftehund #trening

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg