Mor

 

 

 

 

LIVETS SEGL

NÄr tankane fÄr vingar og flyger avstad.
Bakover i tida dÄ borna var smÄ.
Det var aldri i mine tankar at eg enslig mor skulle verte.
Men det blei no liksom slik, og ingen ny mann passa inn.

Det er knalltÞft Ä vÊre mor, og tÞffe Är har gÄtt forbi.
Det var nok stunder mine tankar var innom det; at Ä vÊre mor nok ikkje passa meg.
Men, eg har kjempa mine kampar, og dei smÄ har vokst seg til.
Eg har bÞtt pÄ livets segl nÄr riftene vart for store.

Livets segl har stĂžrre og mindre hull.
Rifter pÄ kryss og tvers, men dei er alle bÞtt saman.
Stormen har roa seg og seglet er rolig.
Tenk, mine guta er  no vaksne kara.

Dei er mine stoltheiter.
Dei er mine hjerte.
Og uansett kampa, sÄ betyr dei alt.
Kven har sagt at det Ä fÄ barn, er enkelt?
Men, det Ä stÄ aleine, er IKKJE enkelt.

Å bĂ„de vĂŠre mor og far til to gutar, skal noko til.
Men eg har gjort mitt beste for at dei skulle fÄ ein god oppdragelse.
Heldigvis sat eg med grunnutdanninga innan oppdragelse.
Ja, for den fekk eg av MINE foreldre.
Og mine foreldre vart forbilde bÄde for meg og mine guta.

NÄr eg tenkjer tilbake, sÄ er det nok ikkje alt eg er like stolt over.
Mitt sinne og frustrasjon gjekk av og til utover dei to smÄ.
Men, det var da, og seglet flagra bÄde hit og dit i full storm.
Det roa seg alltid.

Dei smÄ er mine store stoltheite.
For kvar ein dag sÄ svulmar mitt hjerte for desse to som har kommet til verda.
Eg er sÄ stolt og mitt hjerte svulmar.
Det forteller meg at eg har klart det.

Dei smÄ har vorte vaksne.
Ein ny generasjon er komen til.
Min oppdragelse har eg fÞrt vidare med erfaringar pÄ vegen.
Mitt morshjerte svulmar; eg er sÄ stolt.

 

mettekvalsvik

(27.10.16)

 

 

 

#livetssegl #minedikt #fotografering #bilde #dikt #stolt #blogg

 

18 kommentarer

Siste innlegg