merkelig

Mandag

og opp tidlig.
Har jobbet hele helgen, og avslutter 4 dager med dagvakt i dag.
Men, det er snÞdekte veier nÄr jeg stÄr opp
..
Og jeg har sommerdekk
.
Men, jeg kom meg pÄ jobb med sniglefart.
Skummelt disse tider nĂ„r snĂžen liksom bare  brĂ„tt ligger der, og det er minus 1 grad ute
.
Men om man kjÞrer forsiktig sÄ gÄr det som regel bra.
Noen biler hadde dessverre havnet i grþfta



Etter jobb var det strÄlende vÄr-ver og jeg klarer aldri slappe av etter dagvakt, fÞr Leia har fÄtt seg en god luftetur.
 

Fjellet i dag, og bestemte meg for Ä starte med et klipp i #tipÄtopp kortet.
Da det er en av toppene her ute, pÄ kortet.
SÄ vi gjekk avgÄrde.


Vil gÄ en runde.
SĂ„ vi starter med Ă„ gĂ„ mot huset til Kristine og Hans oppe i “Gjerdet”.
SĂ„ fikk vi sett de flotte flaskelamba dei har 🙂

Hans kom og skulle gi de litt mat mens jeg og Leia stod og beundret de.

SĂ„ rusler vi forbi huset og lĂžda der, og mot dalen.
Tar av opp til venstre og er inne pÄ god sti.
NĂ„r vi kommer opp et stykke, er det god skilting.


SÄ er vi pÄ BÞra, og fÄr klippet det fÞrste i kortet.


En #selfie mÄ til fÞr vi rusler videre.
Jeg har ikke lyst hjem og inn, i slikt herlig ver, sÄ vi rusler oss mot neste topp som er Barmen.
Derfra gÄr vi tvers over fjellet og nedover mot skogen.

Vi gÄr til hÞyre og et stykke frem langs skogen.
Derfra finner vi vĂ„re egne stier 🙂

 

 

 

#BÞra #Barmen #10pÄtopp2017 #sol #hund #turvenn #turglede #mestringsfÞlelsen

 

14 kommentarer

Siste innlegg