selfiestanga

Igesundhetta
med et klipp i 10pÄtopp-kortet, 
og videre til Igesundvarden, og ned.


VI sikter oss inn pÄ Igesundhetta fÞrst, og fÄr klipt kortet samtidig.

Det blĂ„ser pĂ„ toppene 😀

Nydelige farger dukker opp.

Utsikt til FosnavÄg by, og til Þya RemÞy i bakgrunnen.


Herlige farger.

Selfiestanga var med.

Det er mye fugl, og dette er mÄsen som fyker i flokk.

SÄ er vi pÄ Igesundvarden.

Vi rusler oss nedover fra Igesundvarden.
Og en eller annen plass pÄ stien, valgte #selfiestanga Ä takke for seg.
Den ble iallefall borte pÄ veien


..
Kanskje noen som gĂ„r der, finner den 🙂
Jaja
.. sÄnn kan det gÄ.

Herlig tur sammen med Leia!!!

 

#10pÄtopp2017 #igesundhetta #igesundvarden #shetlandsheepdog #hund #fjelltur #mestringsfÞlelsen #natur


 

8 kommentarer
    1. Du fĂ„r gĂ„ turen i morgen og se om noen har satt den oppetter et tre eller noe..sĂ„nn gjĂžr vi om vi finner hundebĂ„nd eller andre ting…henger det opp..og hĂ„per de som mistet det gĂ„r Ă„ ser…Kanskje har du hell Ă„ finner selvfistanga igjen..blir jo veldig fine bilder av det da… Herlig tur..og nydelige bilder

    2. Herlig tur 🙂 Og den bergplanten.. Jeg kaller den for berg gull og kommer ofte i bergene her minst like tidlig som hestehov/lþvetann. Og helst i sildrende vann. 🙂 Selfiestang kjþpte jeg i adventsgave til madammen.. men den er jaggu meg ikke mye brukt 😀 Skjerpings :O

    3. Du mĂ„ lĂŠre opp Leia pĂ„ Ă„ ta noen bilder, sĂ„ slipper du selfie-stanga 🙂 He-he…Fine bilder altsĂ„! <3 Kos deg <3 klemmer <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har etterlyst den pĂ„ face book….. om noen gĂ„r seg pĂ„ den sĂ„ er den muligens min 🙂 SĂ„ fĂ„r vi se 🙂 Jeg tar noen selfier uten stangen ogsĂ„ jeg da 🙂 SĂ„ det gĂ„r bra 😀 heheheheeh Ønsker deg en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg