kur

 

 

 

LITT OPP NED
FOR TIDA.

Når man våkner og smertene TOTALT har tatt 
overhånd……
Da er det ikke ok.

Og en liten tur mot Mulevika
Ikke går i det hele tatt.
Fordi man må gå med museskritt 
for ikke å 
forstyrre
ryggen…..
hoftene …..
Og man blir svimmel og uvel….

Ja, da er det bare å 
ringe doktoren da…..
Og time fikk jeg!!!

Hun tok fra meg noe medisin
og ga meg tilbake noe annet.
Hun er min nye fastlege, og tok 
virkelig tak i ting.
Så nå er jeg henvist 
MR for korsryggen/ryggen.
Var så sliten av smerte at det 
nok ikke var
alt
jeg fikk med meg.

Men,
en kur på 
PREDNISOLON
fikk jeg.
Og den vet jeg funker!
Allerede bittelitt bedre, og da blir det TUR!


En liten runde.
Ikke helt til Golleneset fyr, men 
et lite stykke 🙂

Leia er happy.


Jeg har det litt slik og sånn…..


Jepsipepsi!
Gjeeeeeeesp!

Ferdig nå????
Klar for å gå hjem 🙂

#revmatiskesykdommer #benskjørhet #smerte #fibromyalgi #mestring #utpåturaldrisur #hund

 

12 kommentarer

Siste innlegg