Â
Â
Â
Det er bedre
ĂĽÂ
ha en skrue løs
enn
ĂĽ vĂŚre sĂĽ igjennskrudd
at man ikke er ĂĽpen
for nĂĽkka.
Â
Â
Â
bente pedersen
Â
Â
Â
Â
Â
#bentepedersen #igjennskrudd #blogg #ordtak/sitat #ord #bilder #sitat #ordtak #littavhvert
Â
16 kommentarer
Â
Â
Â
Det er bedre
ĂĽÂ
ha en skrue løs
enn
ĂĽ vĂŚre sĂĽ igjennskrudd
at man ikke er ĂĽpen
for nĂĽkka.
Â
Â
Â
bente pedersen
Â
Â
Â
Â
Â
#bentepedersen #igjennskrudd #blogg #ordtak/sitat #ord #bilder #sitat #ordtak #littavhvert
Â
Sanne ord:)) Ănsker deg en flott dag:))
stavangerinmyheart: Flott dag til deg ogsĂĽ đ
Ja det ordtaket er jo sĂĽ bra..og riktig..Flott bilde ogsĂĽ.. Ha en god ny dag!
det er sant det ) ha en fin dag
fruensvilje: Ha en fin dag du ogsĂĽ đ
dvergpinschere i mitt hjerte: ha en god ny dag du ogsĂĽ đ
Den var ny, hehe. SĂĽ bra atte. Ha en super dag….
Flotte og sanne ord! Jeg kjenner ett par sĂĽnne igjenskrudde faktisk đ
Ha en fin dag videre đ
Mona: Ja det gjør nok jeg ogsĂĽ, kjenner ett par igjennskrudde đ Ha en fin dag videre du ogsĂĽ đ
solliv: Ha en super dag du ogsĂĽ!
SĂĽ veldig enig đ Hender jeg hører selv at det skrangler i løse skruer i skolten đ NĂĽ har jeg vĂŚrt lenge borte fra bloggen.. det har vĂŚrt sĂĽ mye annet i fokus.. đ Ha en fin dag đ
Ă ha en skrue løs trenger ikke vĂŚre det vĂŚrste nei…hehe…
annebe: Neida đ hehehe
dedicat: Tenkte pĂĽ deg her i gĂĽr……………. lenge siden du hadde vĂŚrt inne pĂĽ blogg ja đ Ha en fin dag du/dere ogsĂĽ đ
Hahahaha – sĂĽ herlig – og sĂĽĂĽĂĽ sann! <3
Margrethe: !!!!!!!!!! đ