mandag

SKODDE
Morgenen startet med en tur i Mulevikvegen.
Ryggen fikk en ny nedtur etter 
en to timers lang kino kvelden i går.
Jeg blir liksom ikke bra…..
Frustrerende….
Og skodde og råhet i luften gjør det ikke
noe bedre.
Men, tur er toppers uansett.

I dag har jeg på 
NY JAKKE 🙂
#BERGANS

Og Leia har fått rosa nytt bånd <3


Rusletur på tidlig morgen/formiddag.

Trenger av og til nye jakker 🙂

Og Leia trengte et nytt bånd som var mere solidt.
Hun drar mere, og er voksen (snart ferdig vokst)og mange kilo tyngre enn for litt siden. 

Skodda bare ligger der og trykker.
Så kommer det litt skodderegn innimellom.
Godt med en jakke som er vind/vanntett.

ETTERMIDDAG
og det blir en tur til Mulevika.
Slik at Leia får løpe litt på stranda uten bånd.
Skodda ligger fortsatt og trykker.


Det er meg, Leia og måken.
Selv om jeg så en ørn sveve forbi på begynnelsen av turen.

Det var slikt et flott mønster i sanden.


Vi rusler hjemover.

Leia er glad tror jeg 🙂
Hun får løpe litt fritt – og lærer seg å komme til meg når jeg lager en spesiell plystrelyd.
Hun vet jo egentlig at jeg har noe godt i lomma da…
men hun er flink.

 

 

#turer #skodde #ftografering #natur #himmeloghav #skoddehav #selfie #shetlandsheepdg #hundevenn #turglede #mestring #revmatisme #fibromyalgi #ryggplager #lyseblått #mulevikvegen #mulevika

 

16 kommentarer

Siste innlegg