regn i lufta

En
tur
rundt
i 
bygda

Lufte både hund og menneske 🙂

Det er meldt ustabilt vèr fremover.
Regn og sol om en annen….
Men gode temperaturer 🙂


På turen kom det noen dråper……
Men det var ikke det store, sĂĽ det ble en herlig tur.

Blomster i en hekk, nedenfor.


SĂĽ gjekk jeg meg pĂĽ disse rare soppane.

Flott mønster-slør pü hatten.


Solen kjemper for ü komme igjennom, men har foreløbig mütte gi tapt 
for skyer og smĂĽ-regn.

Er pĂĽ vei tilbake i mulevikvegen.


En bitteliten fugl fulgte oss fra  tre til tre opp gangveien mot huset mitt.

Det er lommert ute.
SĂĽ jeg kjenner jeg blir litt tung i hodet.

Ønsker dere en flott dag der dere er 🙂

 

 

 

#mulevikvegen #natur #kvalsvika #utetid #utno #fotografering #sopp #fugl #torsdag #regniluften


 

12 kommentarer
    1. koslige bilder,skjønner godt att du liker deg der ute i havgapet ) Litt smüyr her ogsü nü,men ikke det helt store,22,6+ sü vi klager ikke ,selv om sola uteblir

    2. Ja det er sĂĽnn vi har hatt det…og det er fortsatt lommert her..men har hatt besøk av sola nĂĽ pĂĽ kvelden..Egentlig et flott turvĂŚr..sĂĽ lenge det ikke regner! Ha en god kveld! nydelige bilder nok engang!

    3. Fin tur.. og fine detaljer :)) Her er det mer skya enn i gĂĽr..men deilig og varmt , sĂĽ minner litt om sommer nĂĽ..hehe… <3<3

    4. Deilig med en luftetur. Her har regnet kommet nĂĽ pĂĽ kvelden etter en ganske bra ettermiddag. Denne sommeren lar liksom vente pĂĽ seg…men den kommer nok 🙂 Fine bilder, og i barnehagen i dag har vi vĂŚrt ute og plukket gule blomster, akkurat som pĂĽ bildet ditt 🙂

    5. frodith: Ja her øser det ned og ryggen tverker for hundreogørtende gang…………..jeg drar en tur til Aurskog i dag, og blir til mandag/tirsdag. Var bedre i ryggen i gĂĽr ….. i dag krĂŚsjer den igjen…… men nĂĽ blir jeg sprø og mĂĽ ha forandring. SĂĽ da blir det en svipper ĂĽ beske venninne og sønnen i Oslo 🙂 SĂĽ jeg tror jeg fĂĽr litt sommervarme innabords nĂĽ 🙂

    6. margarites: Lufteturer er godt – men jeg savner fjellturene. Prøvde meg pĂĽ en liten tur oppover i gĂĽr og mĂĽtte snu. Ryggen vil liksom ikke bli bra føler jeg ……………… gule blomster er sommer 😀
      Her øser det ned i dag…………
      Ønsker deg en herlig fredag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg