morgenfugl

GOLLENESET FYR

Todlig oppe.
Kjenne på formen og bestemme litt dagen.
Og det må bli en tidlig tur.
Dagene fyker avsted og jeg går og ser på alt som
SKULLE
vært gjort og som jeg 
IKKE
kan gjøre noe med.

Men en tur klarer jeg.
Selv om jeg ikke heldst skulle vært på en lengre fjelltur, må jeg begrense det.
Kroppen er ikke klar for det.
Men jeg skal pusle litt rundt huset senere i dag.
Ting blir ikke gjort av seg selv.

Men her er turen til 
GOLLENESET FYR:

Her er det kommet enda en morgenfugl.
Det er bok på Golleneset fyr, hvor man skriver seg i, om man vil, hver gang man er der 🙂

Det er god temperatur.


Leia 🙂


Det er godt å være her alene.
Høre på havet og stillheten.


Dette er ren terapi.

Vi rusler oss hjemover.
Jeg hadde egentlig lyst å gå oppover en bakke og gå litt annen vei hjem, men kjenner at hoftene ikke vil det.
Så har jeg lært det da……
Å lytte til kroppen.
Jeg har blitt mye flinkere til det siste tiden.
Jeg vinner ikke over alt og gjør bare ting værre med å presse for mye.

Godt med alt man tar til seg av lærdom 🙂

 

 

 

 

#mestring #natur #blogg #morgen #tur #shetlandsheepdog #hund #turvenn #lyttetilkroppen #gollenesetfyr #bilder #fotografering

 


 

10 kommentarer

Siste innlegg