stigende

STOREVARDEN
430 moh
OG
NERLANDSHORNET
368 moh
at med hunden Rocky,
Veronika,
og
hunden Leia.

Trodde ikke det var gjennomførbart for meg i dag…..
Da jeg hadde problemer med turen til Mulevika før på dagen….
Men, formen er stigende, og jeg satser på at det nå fremover kan bli mange turer i fjellet.
Også i sunnmørsalpane.
Gleder meg!!!

I starten på turen var det mye floger, og jeg hadde en liten panikkfølelse innvendig, om det skulle bli slik hele ture.
Men, de forsvant med vinden heldigvis!

Storevarden

Fornøyde og glade hunder på tur.


Herlig!

Veronika sitt klipp, #TIPÅTOPP2017
Så er også hun igang 😀

Nerlandshornet

Om du klikker på bildet over, får du en turbeskrivelse for turen til Nerlandshornet.

Det er vind noen steder og varmt andre steder. 
Av og på med jakker 🙂


Flott utsikt mot deler av #kvalsvika 🙂

Vi rusler tilbake samme vei.
Det fyker skodde over fjellet.

Herlig følelse å komme seg opp i dag.
Kjenner jeg ikke har gått lengre turer på over tre uker.
Det merkes virkelig.

Herlig tur i godt lag 🙂

#turglede #mestringsfølelse #turvenner #hund #glede #nordavind #sunnmøre #natur #fotografering #nerlandshornet #storevarden #fjelltur 

12 kommentarer

Siste innlegg