fjellet

BARMEN

Ja dit gjekk turen i dag.

Hos meg blir turene til mens vi går, til tider.

Vi startet i regn.
Det var grått ute – og jeg tenkte gå opp ved skogen, og ta en liten runde.


Jeg går opp en annen sti enn den som er merket til Muletua.
Jeg går opp så jeg kommer opp syd for skogen.
Ny fin sti jeg liker 🙂

Jepp!
Regn!


Men jeg så at det var håp for sol, og etter en stund ble det både blå himmel, sol og varmt.


Som sagt, da jeg kom opp ved skogen, følte jeg det gjekk bra, så vi gjekk videre opp neste sti, mot Barmen.
Og like før vi kommer opp og ser varden – som er til høgre i bildet, ser jeg to Stor-joer sitter til venstre i bildet.
De flyr avsted når jeg og Leia kommer gående.

Utsikt mot #Muletua.
Dit skal vi ikke i dag.


Leia kjente spennende lukter der Stor-joen hadde sittet.

Så skriver jeg oss inn i boka på Barmen.
Muletua ligger som en spiss ut mot havet.


Her er det utsikt mot #Runde.


Herlig og blått!

En merkelig stein på veg ned mot vassverket og “gjerdet”.

Utsikt


Herlig!
Sommer!

Leia får øye på sau i marka 🙂


Og dette er ikke hverdags å se lenger.

Er så fornøyd med turen <3

 

 

#Barmen #fjelltur #shetlandsheepdog #hundenLeia #fotografering #bilder #regn #sol #blåhimmel #blogg #tirsdag #natur #mestring

 

16 kommentarer

Siste innlegg