svalerød

KYSTSTIEN

Ja, i dag ville Ingeline ta med sønnen sin og kompisen hans, på en tur til 
Nordby shoppingsenter, og da valgte jeg meg ut en tur som hytteeigeren ved Svalerødm hadde tipset om.

Jeg er ikke glad i shoppingsenter, så det var et enkelt valg for meg 🙂

Så fikk de litt tid for seg selv og jeg tid for meg 🙂

Astrid hadde lagt ut turtips for oss, og Kyststien var godt forklart.
Gå slik og sånn og følg de BLÅ merkene.

 


Man ser at de er godt merket, trærne, og det var også steiner som var merket med blått.


Men,,,,
allikevel da…..
Så gjekk jeg meg vekk fra stien og fulgte en umerket sti en lang stund.
Jeg tok bilde av denne soppen over, og bare ruslet videre på stien…..
Det var bare det at den var ikke merket, og det oppdaget jeg ikke før jeg havnet på en grusvei og ikke visste hvor jeg skulle gå………….
Ingen panikk……….. bare litt……..
Bestemme seg for å gå samme stien tilbake og finne den blå merkingen.
Og den fant jeg og turen gjekk videre BARE ETTER BLÅ FELT OG MED ØYNE SOM FULGTE MED PÅ MERKING.


Så kom jeg til dette merket.
Og det forklarte at jeg kunne gå en runde.
Og det gjorde jeg.
Spennende med denne 
JETTEGRYTEN 
også da 🙂


Veldig flott her.


Et paradis for meg som liker å ta bilder.
Ikke annet å vente at man går seg litt bort fra stien 😀

hehehe


Jeg er tilbake ved starten, og går ned bakken og tilbake til hytta.

En herlig tur!

 

 

 

 

 

 

#Sponvika #kyststien #natur #fotografering #jettegryte #kyst



 

10 kommentarer

Siste innlegg