skodda

SÆDALEN

Søndagstur i skoddeheimen.

Ja, for i kvalsvika ligger skodda tungt og fant ut at kanskje lenger inne var det litt lettere……….
Men uansett synes jeg skodde gir god effekt til bilder som bakgrunn.
Spennende!

SĂĄ om det ikke blir sol sĂĄ blir det uansett en tur.

Og det var litt lettere skydekke i Gjerdsvika, men sola kom ikke frem.


Mange turmuligheter her inne også 🙂
SĂĄ gleder meg til bedre tider og lengre turer.

Jeg har kjørt denne veien og synes ikke det er morsomt…………
Den er ganske smal på et parti……
Og bare grus…
Minnes den fra barndomstid da vi gjekk her opp, for å plukke blåbær og multe.
Den smale veien og bratt ned på siden….
Holder meg til å gå veien ja 🙂


Og oppover mot skodda vi gĂĄr.

Det er fint ĂĄ rusle rundt.

Det er fascinerende synes jeg.
Skodda.


Vakre motiv.


Vi er oppe ved vannet og rusler rundt der.
Dråpebilder blir det også 🙂


Bare skvulp mot kanten bryter stillheten.


Føles som det er tredimensjonelt frem mot skodda 🙂

Vi er pĂĄ retur.
Treffer kjentfolk og prater litt.

 

 

 

 

#Gjerdsvika #Sædalen #fotografering #skodde #dråper #natur #bilder #hund #søndag #grusvei #blogg #shetlandsheepdog #turglede


 

6 kommentarer
    1. Her har det vært sol i dag… Jeg kan bli litt “værsyk”..men tĂĄke pĂĄ bilder er flott..og her var det mange blinkskudd :)) Fin Leia som stĂĄr ĂĄ speider utover <3

    2. Flotte dråper! og nydelige bilder! ja skodda..eller tåka som jeg sier, er magisk! den er mystisk og kan gi flotte bilder! som her! en herlig tur skjønner jeg..ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg