mestringsfølelse

Muletua
og
Barmen,
hunden 
og 
mennesket.

Det er varmt og fint ute…………..
Jeg har vært og levert sykemeldingen for en 14 dagers 
periode…………..
Hvor kjipt er ikke det……
Men slik er det.
Ting tar tid.

Vel hjemme må jeg lufte meg og hunden.

Satser på en tur til Muletua og evt Barmen om formen stiger.

Dette er snakk om de enkleste turer for meg, og det var godt å komme seg til fjells………….

 

MEN….
når en er så stiv i ryggen at nedover blir bare et stort problem….
da sliter man.

Og jeg sleit….
Men, vi kom oss hjem helskinnet….
Og jeg tror kroppen bare har hatt godt av litt slit…..

Skal jeg komme meg tilbake til jobb, må ryggen bli god og da må den utfordres litt mere enn bare på flate veien og marka.
 

Ulendt er tingen……..
Men slitsomt i dag….

 

Så kan jeg bare egentlig være fornøyd.
Mestringsfølelse.
Ryggen  er rammet av det jeg vet;
Prolapser, slitasje og benskjøre rygghvirvler.

Forebygge det som er……….
Ut på tur – aldri sur!!

 

 

#muletua #barmen #mestringsfølelse #fibromyalgi #benskjørhet #revmatisme #ryggplager #fjelltur #utpåturaldrisur #turglede #natur #turerifjellet #forebygge

 

12 kommentarer

Siste innlegg