trening

BØRA
278 moh

Morgenturen gjekk oppover.
Mine turer er for meg; trening, mestring, turglede og fotografering.
Jeg og min herlige turvenn, hunden Leia.

Ulendt er tingen.
Iallefall for meg med prolapsrygg og slitasje……..
Noen dager tĂŚrer det pĂĽ tĂĽlmodigheten, med en stiv og vond rygg.
Men, turer i ulendt terreng hjelper pĂĽ.


Man blir lei av ĂĽ gĂĽ de samme rundene dag ut og dag inn.
I dag bestemte jeg meg iallefall for ĂĽ gĂĽ oppover.
Trosse litt stivheten og stølheten og vondtene.
Det hjelper etter hvert. 
Smøring til muskler og ledd.


Og når man får slik vakker utsikt – naturen – himmelen – fargene.


 


Jeg er veldig glad i denne utsikten.

 


Jepp.
Leia er fornøyd med en tur i fjellet.
Det spiller ingen rolle om det regner eller ikke.
Tur ut og opp og fjell er topp!


Det mørkner til og jeg kjenner noen drüper.


Solen skinner igjennom en stund til og sveiper noen strĂĽler over fjellet og Muletua du kan se i enden av fjellet der.
Men sü bare üpner himmelens sluser seg og regnet stopper ikke før vi har kommet hjem fra turen.


Vi er snart oppe ved Børa.

 


Oppe 🙂
Og det er litt mindre regn akkurat når vi er på toppen, men det stopper ikke opp 🙂


Leia med øya #Runde bak seg.

 


#Myrull og #Runde.

 


Det ligger alltid noen fjĂŚr her og der ute i naturen.


 


Jepp – regn og regn og øsepøse regn!

 


Vi er kommet ned fra fjellet og tusler hjemover.

 


 

Det som er flott er jo at vi snart kommer under tak.
Kan ta av de vüte klÌrne, tørke oss og ha det fint innendørs.

Å gå ut i regnet er helt frivillig 🙂

Hehehe

 

 

 

 

 

 

#Børa #fjelltur #regn #sol #hundenLeia #shetlandsheepdog #utpüturaldrisur #mestringsfølelsen #prolapsrygg #slitasje #trening #natur #fotografering #hobbyfotograf #turglede #turvenner #selfie

 

 


 

20 kommentarer

Siste innlegg