gråt

FREDAG

Og jeg skal halv dag på jobb………..
Så skal jeg i begravelse til ei flott gammel dame som 
har vært min nabo siden jeg var født og til hun flyttet på 
sykehjem.
Hun og mannen passet meg og mine søsken i barneår…
En vakker by-dame som flyttet til bygda og kom til å trives her til siste dag.

Hun var klar for å dø.
Hun hadde god alder og var mettet på livet.
Ja, for det går an å si det………

Jeg gjekk inn i kirken sammen med bror og hans samboer. 
Vi satt på benk foran min mor med flere.
Jeg som et følelsesmenneske………
Ja tårene trillet gang på gang….
Ikke egentlig for Ragnhild……..
For hun var klar for å reise til himmelen, som hun sa.

Nei tårene var for Andrè og hans familie.
For tante og onkel.

Og da Elise Nærø startet med sang……
Da rant det fosser hos meg….
Hun er så flink.
Hun skal faktisk synge på #Thevoice nå etter nyhetene.
Hun er herfra!!!!!

Så…. da en flott begravelse var over, og jeg hadde fått handlet noe lite på butikken, var det rett hjem og lufte hund.

Litt usikker på hvor lang denne turen skulle bli…..
Men,
det blei Muletua og Barmen.

Her er det flott utsikt fra Muletua.

 


En #selfie på veg ned fra Muletua.

 


Så finner vi bare rett og slett ut at vi går videre over Barmen også 🙂

 


Utsikt fra Barmen, tilbake til Muletua.

 


Vakre Leia 🙂

 


Utsikt til #Runde 🙂


#Bygda der nede.

 


Nesten nede fra fjellet.

 


Vi går veien ned til moderen.
Tantejente fra Florø er her.
Hun har med en kompis som er fra Barcelona.
Koselig!

 

 

#fjelltur #dagen #hobbyfotografering #bilder #natur #utsikt #himmeloghav #mestring #fotografering #Muletua #Barmen #turglede #hundenLeia

12 kommentarer

Siste innlegg