luke 4

ADVENTSTIDA

4. desember og luke nr 4:


Jeg har jo glemt hva som er i de forskjellige pakkene nĂ„, sĂ„ dette er jo spennende det 😀

Pakken er myk


.
Hmmmmmmm tenker jeg.
Hva er det i denne da?


Joda her var det et par knestrþmper 🙂
Og det fikk jeg ogsĂ„ i gĂ„r 🙂
Ser ut til at jeg manglet noen slike da  hihihih
FLOTT!!

SÄ har jeg vÊrt innom 
juleheftet til 
NATHELESS


Og om du vil lese juleeventyret natheless skriver til hver dag,
sÄ klikk pÄ 


ERLES JULEDRØM

Og 
FRODITH
sin adventskalender
der man gjetter pÄ tre ting hver dag.
GĂ„ inn HER og se hva vi mĂ„ bryne oss pĂ„ i dag 🙂
For konkurransen kan faktisk vÊre vanskelig, da vi mÄ gjette hvem som skjuler seg bak nissen.

Og tror du ikke det da
..
At konkurransen hun hadde i gÄr, 
sĂ„ vant jeg 😀
Klikk  HER sĂ„ ser du hva jeg svarte pĂ„ 🙂

MÄ si jeg tror jeg hadde vinnerlykke i gÄr !
For

PASSION4THERAPY

hadde en konkurranse pÄ bloggen sin, og jeg var inne der og la igjen en kommentar, og tror du ikke at jeg vant da <3
Jeg hadde virkelig lyst pÄ den oljen, og jeg vant!!
Glede!
 


OgsÄ har jeg lyst Ä anbefale en annen nydelig blogg;
nemlig

SIV SVANEM
“I gode og onde dager”


SÄ om du klikker pÄ navnet hennes over her, kommer du inn til gode tanker.

Jeg vil Ăžnske deg der ute en flott mandag.

Ventetid <3
Den lune tiden med lys og varme.
VĂŠr forsiktig med tente lys.
Ikke glem Ă„ slukke de.
Ikke gĂ„ fra adventstaker og julestjerner – tente.

LYS I MØRKETIDA
 

14 kommentarer

Siste innlegg