turen

Og turen blei i dag til
mens jeg kjørte.
Hadde tenkt noe helt annet, 
men,
vi kjørte til 
Frøystad og parkerte på den nye fine parkeringsplassen for å gå til 

VARDEHEIA


Jeg liker denne turen.
Flott utsikt.
En kan se veien og der er bilen parkert, neden for vannet der 🙂



Og oppover det går.

Fint å gå, men litt glatt her og der 🙂

Så er vi oppe ved
VARDEHEIA
og utsikten er herlig.
Ytterst til høyre ligger bygda mi, kvalsvika.


Jadda, noen selfier av hund og menneske må til.

Det er fint her oppe og jeg bestemmer meg for å fortsette innover mot
SOLLIDA.


Kaldere her oppe, men fint om man går ved siden av stien, i lyngen.


Så er vi ved 
SOLLIDA 240 moh
Her ser vi mot Flø og videre mot Ålesund.

Utsikt mot Ulsteinvik.

Vi er på retur og ser helt hjem igjen 🙂


Herøy havland
Vi er her tilbake ved Vardeheia og går samme veien mot bilen.


Vi er ved grusveien og her har det kommet opp et rør siden sist jeg gjekk her.
Faktisk veldig lenge siden jeg har gått denne turen fordi de har laget ny vei der vi har brukt gå fra.


Så sender jeg en syngende SNAP
til bursdagsguten som er i Oslo – og ringer ham når jeg var vel hjemme før han dro avgårde på jobb.

En herlig tur.
Turgleden er toppers for meg og Leia <3

#fjelltur #vardeheia #sollida #frøystad #shetlandsheepdog #hund #hundenLeia #natur #herøykommune #herøyhavland #aktivtrening #skritteller #fotografering #utsikt #selfie

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg