kakebaking og The Garness

 

 

 

Jeg var hos en venninne i gür, før julebordet til koret mitt, og hun serverte disse gode smükakene som jeg bare mütte fü oppskriften pü

 

 

 
KONFEKTKAKER

200 gr margarin/meierismør
250 gr sukker
Røres kvitt

Tilsett 2 egg

50 gr hakka mandler
1 plate sjokolade hakkes

275 gr mel
1 ts bakepulver

Bland alt godt
Jeg fikk ikke brukt alt melet………….

Settes på plate med teskje – mine blei litt store…… men men

Stekes 200 grader i ca 10 minutt midt i ovnen.

La de stü litt før du tar de over pü rist med stekespade.


Og de blei syyyyykt gode!!!!
Og nå er lokket på – på kakeboksa og jeg må holde fingrene borte 😀

Tok turen pü konsert i dag og hørte pü

THE GARNESS

 
 
 
 
JWpUjamFLnA

 

En nydelig julekonsert med mange vakre gamle julesanger.

God kveld til dere alle!

#konfektkaker #oppskrift #kaker #littavhvert #smĂĽkaker #konfektkakeoppskrift

 
 
 

 

18 kommentarer

Siste innlegg