luke 8


ADVENTSTIDA


Ja dagene gÄr, og i dag har vi kommet frem til 
luke nr 8


Og her er pakken til luke nr 8


OgsĂ„ var det tomt for pakker i nedre del av min heimelaga adventskalender 🙂

Og hva er det som skjuler seg i pakke nr 8?

Ett flaxlodd og en pakke Extra tyggegummi!!!
Og tror du ikke jeg vant da???!
25 kroner gir et nytt lodd det 😀

OG I JULEHEFTET TIL
NATHELESS
DER KAN DU FÅ TIPS 
TIL Å LAGE PUSLESPILL

Og om du klikker pÄ bildet under her,
ja da kommer du til 
fortsettelsen pÄ fortellingen om
ERLES JULEDRØM

Og om du klikker pÄ navnet under her,

FRODITH
SĂ„ kommer du inn til julekalenderen hennes.
Og der fÄr du konkurranse og ogsÄ innblikk i rottisene Salt og Pepper som vil vÊre 
verdensstjerner 🙂

OgsÄ tenker jeg at du fÄr litt mere julestemning
om du titter innom bloggeren,

UTIFRILUFT

Hun/Margrethe,  har virkelig vinterstemning om dagen.

Noe vinterstemning er det
ikke her pÄ
sunnmĂžre.
Vind og regn.

Ønsker deg uansett en 
herlig fredag!

 

 

 

 

#adventskalender #utifriluft #natheless #frodith #luke8 #8desember #flaxlodd #adventstida #hjemmelagetadventskalender #ventetida



 

12 kommentarer
    1. god morgen.SĂ„ kjekt att du vant t nytt flaxlodd da 🙂 da blir det dobbel spenning.
      Har nettopp lest nathles sin julefortelling,hun er virkelig flink til Ä skrive,ja det er masse fint Ä fÞlge med pÄ nÄ om dagen,jeg skal ned og sjekke nausta og bÄten i dag,men her blÄser det ikke sÄ ille pÄ Leira da.litt verre lengre frem i dalen,der var dei strÞmlÞse i mange timer i gÄr

    2. Du er sĂ„ koselig. Hjertelig takk igjen. Fint med flakslodd. Jeg kjĂžper det til meg selv i advent og her ble det ogsĂ„ 25 kroner. NĂ„ har vi jammen en sjanse til!!!! Klemsiklem 🙂

    3. SĂ„ herlig 🙂 FĂ„r litt dĂ„rlig samvittighet for Ă„ ikke prioritere mer tid inne her 🙂 Men du er jo utrolig flink til Ă„ dele Ă„ promotere andre 🙂 SĂ„ herlig Ă„ se 🙂 Alle de du linker til er jo utrolig flotte bloggere 🙂 Gode tanker inn i andre helga i advent 🙂 PS Madammen og jeg har julekalender.. og sitter og spiser frokost og Ă„pner gaver hver morgen 🙂

    4. dedicat: Ă…Ă„Ă„Ă„ sĂ„ herlig! Koselig at du og madammen har kalender <3 Det er jo bare morsomt Ă„ ha noe slikt i ventetida 🙂 GjĂžr det litt ekstra koelig og min kalender skal bli tradisjon nĂ„ i min voksne verden 😀 Sender en klem nordover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg