slike daga

FREDAG

Og det blÄser med storm i kasta ut, og det er regn, hagl og sludd i  bygene.
 
PÄ ettermiddagen mÄ vi en litt lengre tur, 
hund og menneske 🙂

Rundt i bygda pÄ en litt slik blÄsbort-dag.


Klokka er sÄnn 15.15 og det begynner mÞrkne ute.
Da mĂ„ en ha refleksvest pĂ„ sĂ„ biler og andre ser en i mĂžrket 🙂


Den store og den lille julegrana i bygda.


Naustrekke.

Vi skal innom moderen en tur, men fÞrst vil vi gÄ til moloen og se pÄ bÞlgene som kaster seg over moloen.


Her kommer Hildegunn gÄende.
Hun har ikke vÊrt langt, for det er risikosport Ä gÄ pÄ moloen slike dager..
Hun har bare stÄtt like ved og filmet litt og tatt noen bilder.


Det er kraft i havet nÄr stormene herjer.

Vel hjemme har jeg noen julegaver som mĂ„ pakkes inn 🙂
Det er slik koselig syssel, Ă„ pakke inn gaver.
Og noen fÄr seg en ekstra overraskelse ved oppakning.
Jeg liker Ă„ tulle litt av og til 😀


INNEKOS!

GOD
FREDAGSKVELD!

 

 

 

 

 

#fredag #julegaver #innekos #storm #rusketehav #storebÞlger #stormikasta #hundenLeia #utpÄturaldrisur #naturkrefter #fotografering #himmeloghav

18 kommentarer
    1. Virkelig friskt ved kysten nĂ„ ja. Her i innlandet har vi ikke merket stort til vĂŠr og vind. Flotte bilder fra vĂŠr og vakkert sted! Skulle gjerne vĂŠrt pĂ„ moloen og fotografert bĂžlgene. Videre artig Ă„ se hva du holder pĂ„ med. Har bare en julegave i boks til nĂ„ jeg. Men jeg er aldri tidlig ute. Ser koselig ut hjemme hos deg. SĂ„ har du ogsĂ„ fĂ„tt advents- / juleheftet til “natheless. Hyggelig i denne tid! Ha ei god helg!

    2. toveview: Ja jeg har kommet i gang med julegavene nĂ„. Starter aldri tidlig………… sĂ„nn slutten av november 🙂 Ja her blĂ„ser det skikkelig nĂ„………..liker det ikke. Jeg synes det er koselig dette heftet til natheless 🙂 Ønsker deg en god kveld og helg!

    3. Flotte mektige bilder! og ja..det er kos Ă„ kose seg inne pĂ„ sĂ„nne dager…Jeg liker ogsĂ„ Ă„ tulle litt med innpakning..sĂ„ de ikke skal skjĂžnne hva det er med engang…og her i huset er det alltid noen veldig store pakker! som egentlig ikke er store i det hele tatt…hihihih

    4. det kan vÊre spennende Ä gÄ ute i slikt vÊr ja,men jammen er det enda bedre Ä komme inn igjen til lun varme og innekos :)ha en fortsatt koselig kveld,jeg har en aller siste julegave liggande som mÄ pakkes inn jeg ogsÄ,tenker eg tar det i morgen for da er jeg alene hjemme

    5. Her var det stemning pĂ„ ulike vis, bĂ„de inne og ute. Stilig med de pyntede rotfaste trĂŠrne. Er nok bare blĂ„bĂŠr den vinden vi har pĂ„ Hedemarken sammenlignet med det dere har ute ved kysten! Kan nok tenke meg at du liker Ă„ finne pĂ„ litt tull med pakkene, ja! Du er nok ei veldig solid og ordentlig dame pĂ„ bunnen, men litt frisk humor i tillegg skaper en god kombinasjon! 😉

    6. karidansen: Tusen takk for gode ord, karidansen 🙂 Ja det er slikt koselig tull 🙂 Ja nĂ„ har det blĂ„st nok her synes jeg………… men vi vet jo at veret bestemmer vi ikke over…………
      Ønsker deg en god dag!
      Jeg skal pĂ„ kveldsvakt etter hvert 🙂

    7. Det har blĂ„st ganske sĂ„ heftig her ogsĂ„ fĂžr helgen, men nĂ„ har det roet seg litt 🙂
      Det blir veldig flotte bilder av havet da, nĂ„r det blĂ„ser og vinden viser kraft i hver bĂžlge <3 Men skummelt Ă„ stĂ„ for nĂŠre kanten bare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg