heldig


Tenke seg til, for ein dag 🙂
Man har lov å bruse litt med fjæra når man fyller rundt tal 🙂

Er så takknemlig for alle helsingar på denne flotte runde dagen 🙂

Eit nytt ti-år.

Kva bringer det mon tro?
Eg er i startgropa 🙂

Eg håpar på gode ting……..

Tenk på alle dei som har skrevet helsing på 
Facebook sida mi, sendt meg meldingar, ringt meg, og snappa meg <3

Eg er så glad for dokke alle!!
Masse herlige bildeminner og gode ord.
Eg kan ikkje være noko anna enn superheldig.

Eg synest det smakar litt rart å seie femti…….
FEM……….
Halvvegs til hundre……….
FEMTI………..
Men, kva er alternativet då?

Eg er takknemlig for dagane eg får.

Og eg og Marita har kosa oss i kvarandres selskap i dag.
Tradisjonen tru, møtast vi for å feire kvarandre litt.
Og no er vi FEMTI!

DEVOLD FABRIKKER


Ja…..
eg har med nisseluer 🙂
Må ha nissebilder av to femtiåringar i desember!


Marita fylte 50 år i går, den 11. desember 🙂
Gave må ho få 🙂


Dei vakre fjella, på veien heimover.


Det var nydelige fargar på himmelen på veien mot Herøy.

Heim og slappe av og drikke kaffe med moderen.

Livet er herlig!
Og dokke alle har gjort dagen i dag heilt topp for meg.

Sjølv om eg har steget i gradane, og kan skrive eit høgare tal framom, så ser eg på det som spanande.
Eit nytt tiår og nye utfordringar sikkert nok.

Livet er herlig, utfordrande og lærerikt.
Oppturar og nedturar har vi alle.

TUSEN TAKK FOR AT 
DU
HAR VORE INNOM MEG MED EIT GODT YNSKJE.

Føler meg rik.

 

 

 

 

#heldig #feiring #femtiår #nissejenter #devoldfabrikker #selfie #venninner #bursdagsbarn #fødselsdag

16 kommentarer

Siste innlegg