luke 13

ADVENTSTIDA

SĂ„ er vi kommet frem til 13. desember og luke nr 13

Og bak luke 13 – pĂ„ selveste Luciadagen, trenger visst ansiktet mitt mere pleie 😀

Det er herlig med egenpleie har jeg funnet ut 🙂

OGSÅ HAR JEG TITTET
I JULEHEFTET TIL
NATHELESS

 


SÄ om du klikker pÄ 
Luciabildet over,
kommer du inn til 
juleeventyret der natheless skriver om 
ERLES JULEDRØM

Og om du klikker pÄ disse vakre rosene
jeg fikk av min eldste sÞnn i gÄr, til min 50 Ärs dag, 
da kommer du inn til
julekalenderen og quizzen
til 
FRODITH 🙂

 

 

 

OgsÄ har jeg lyst Ä anbefale en herlig blogger til,
nemlig

LADYAUGUST
sÄ om du klikker pÄ rosene under,
kommer du inn til denne herlige damen, som 
har de herligste ideene og synger i band.

 

Og en liten jule/vinter-snap pĂ„ tampen av luken med gode Ăžnsker for dagen der du er 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#13desember #luciadagen #adventskalender #ladyaugust #natheless #frodith #bloggere #desember #onsdag #luke #hjemmelagetadventskalender
 

18 kommentarer

Siste innlegg