vinter

TUR PÅ 
HEID OG HORNSETEN

MÄtte komme meg ut av bygda pÄ tur i dag.
Blir litt lei av de samme turene her ute, hele tiden.
Godt Ă„ skifte – og se andre mennesker 😀

Og pÄ Heid tursti var det glatt



Men, vi tenkte prĂžve Ă„ komme oss til toppen 🙂

Og et stykke pÄ stien, ser jeg noe jeg bare har hÞt snakk om,
nemlig slike trim-apparater som er sÄ populere ute i det fri nÄ.

Og her var det kommet opp slike trim-apparater.
NÄ gjekk ikke jeg hele den runden, sÄ jeg har bare sett noen fÄ.
Spennende!


Og sĂ„ er det slik beskrivelse pĂ„ alle apparatene – dog pĂ„ engelsk 🙂

Jeg tenker jeg vil prĂžve disse nĂ„r snĂžen er borte 🙂

SÄ rusler vi videre og treffer pÄ Marita og hunden Lexie, og de snur og slÄr fÞlge med oss til Hornseten.

Marita gjekk lekent og lett for hun hadde slike sko med pigger under 🙂
Men det gjekk helt fint uten pigger ogsĂ„ – med forsiktighet 😀

Vakker utsikt over snĂždekte fjell.


HerĂžy havland.

Vi gĂ„r som en runde, og pĂ„ vei nedover mĂžter vi Tove 🙂

Tur og fjellglade mennesker <3

 

 

 

 

 

 

#hornseten #snÞ #fjelltur #heidtursti #herÞykommune #vinterland #turvenner #hund #torsdag

10 kommentarer

Siste innlegg