lørdagen

Det nærmer seg – 
det nĂŚrmer seg.
Det er lørdag, og en uke til 
lille julaften 🙂

I dag har jeg vÌrt innom frisøren en tur.
Klippet bare tuppene.
Jeg gjør det slik at det ikke skal bli sü veldig tørt og flisete.

Og mens jeg sitter og venter, får jeg en kopp kaffe 🙂

Så blir jeg ferdig med de siste julegavene 🙂
Og det er godt det !
Vi kjøper til hverandre både voksne og barn – selv om vi alle nå har passert konfirmasjonsalderen 🙂
Hehehehe
Vi er ikke den store familien, og det er koselig ĂĽ gi en liten oppmerksomhet.

Vel hjemme er det tid for tur med hunden.

Vi rusler rundt bygda og er innom moderen en tur.


Tror ikke Mr Sniff egentlig er så glad i vinter og snø, for han vil helst bare være inne og kose seg 🙂
Men litt lek blir det når de er ute samtidig 😀


Det har vĂŚrt litt mildt pĂĽ formiddagen, med noen sluddbyger, og sĂĽ klarnet det opp og fryser pĂĽ nĂĽ pĂĽ ettermiddagen.


Kan det vĂŚre en mink eller oter som har forvillet seg opp i et tre?


De dufter sü godt disse rosene jeg fikk av eldstesønn og hans kjÌreste, til 50 ürs dagen min <3
De lukter sĂĽ herlig roser <3

Godt ĂĽ komme hjem og fyre i ovnen.

Fortsatt god lørdag til dere der ute 😀

 

 

 

#vinter #16esember #hundogkatt #hundenLeia #shetlandsheepdog #utpüturaldrisur #natur #bilder #fotografering #bygda #kvalsvika #blogg #lørdag

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg