regnfull

FREDAG
Og dagen har vĂŚrt full av regn og vind.

Men, en tur midt pĂĽ dagen mens det ennĂĽ er lyst, det har vi fĂĽtt til selv om det regner.


SĂĽ har jeg vĂŚrt rundt med noen julehilsener, levert julegaver og hentet noe til meg selv.

Jeg har fĂĽtt gave fra min arbeidsplass og fra kommunen.


Å fylle 50 henger godt i flere dager etter 😀

Jeg er vel heldig <3

Og en venninne ringte og lurte på om jeg var hjemme – men da var jo jeg rundt forbi med ting og tang og midt i shopping og greier, så hun hadde hengt en pakke på døra mi 🙂
Hun har strikket dette herlige pleddet til meg!
Tusen takk, Anja!

Så sånn er det – også er juletreet ferdig pyntet.
For i morgen blir det mye ting og tang og julegrøt og gløgg – og da må jo treet være pyntet 🙂

God fredags kveld til dere alle!

 

 

 

 

 

#22desember #gaver #50ĂĽrsgaver #heldigemeg #utpĂĽturaldrisur #natur #fotografering #bilder #regnogvind #hundenLeia

14 kommentarer

Siste innlegg