en uke

FITBIT-klokka

Ja, i ei uke har nĂ„ klokka vĂŠrt pĂ„, og resultatene er tatt ut for dokumentasjon 😀
Hihihi

Det er jo morsomt Ä se hvordan ei aktiv uke kan se ut.
Noen dager i fjellet og andre dager bare rett og slett pÄ jobben.

Snart trÄr
DYTT.NO 
i gang en ny 
motiverende og engasjerende aktivitet/konkurranse.
NYTTÅRSMARSJEN 2018
Skal du vĂŠre med?
Jeg konkurrerer/utfordrer  meg selv sÄ ofte som mulig jeg, sÄ jeg tror jeg bare tar dagene som de kommer.
Men jeg og min arbeidsplass var med for 2 Ă„r siden.
Delte inn i grupper, og gjekk vÄre 10 tusen skritt hver dag.
Ikke alle klarte det hver dag, men gjekk allikevel til sammen det de skulle, samlet sett.
Man fĂ„r et dytt bak, og kommer seg ut 🙂

Fra tirsdag forrige uke til tirsdag i dag, ser mine resultat slik ut:

Onsdagen ble det ogsÄ fjelltur.


 


Dette er lĂžrdagen, med fjelltur og kveldsvakt.

SĂžndagen pĂ„ dagvakt og ingen tur ute 🙂

Mandagen med fjelltur til Nerlandshornet.

Dagen i dag som startet med en tidlig tur ute 🙂

Ei uke med over ti tusen skritt hver dag.
Men skal man vinne mere enn sprekhet og kondis pÄ dette,mÄ kostholdet ordnes opp i, og det er det jeg mÄ nÄ   hihihi

Men uansett er det godt Ă„ vĂŠre aktiv for egen helse 🙂

Bare Ä stÄ pÄ!!!

 

 

 

#fitbit #titusenskritt #aktivtrening #fjellturer #forbrenning #skritteller #dyttno #utpÄturaldrisur #aktivitet #mestring #sunnhet #helse

 

22 kommentarer
    1. Iselin RenĂ©e: Tusen takk 🙂 NĂ„r jeg legger fokus pĂ„ en uke slik, da er motivasjonen pĂ„ Ă„ nĂ„ mĂ„let veldig bra 🙂 Og det er et stykke Ă„ gĂ„ for Ă„ oppnĂ„ titusen skritt…………… og det er jo ikke nĂždvendig kanskje, Ă„ nĂ„ dette hver dag, men morsomt Ă„ reflektere over det 🙂

    2. HeidiElise: 🙂 PrĂžver………… gjĂžr ogsĂ„ litt egentrening hjemme, og har nettopp gjort litt pĂ„ guvlet her, for Ă„ styrke muskler i rygg/mage/skuldre………………… men jeg mĂ„ liksom skjerpe meg Ă„ tenke at dette er veldig viktig, for jeg vil gjerne ikke gjĂžre det liksom 🙂

    3. Ja, det er fort Ă„ tenke sĂ„nn. Men etter at jeg gikk pĂ„ ryggskolen har jeg virkelig fĂ„tt forstĂ„elsen av hvor viktig det er med Ăžvelser som bĂžying og tĂžying. Og merker det fort om jeg hopper over et par dager. Bare tĂžying ogsĂ„ er bedre enn Ă„ ikke gjĂžre noe en dag. 😉 SĂ„ vi fĂ„r bare holde pĂ„ 🙂

    4. kjempeflinke du,tror jeg ogsÄ har over 10 000 hver dag,men noen av skrittene er inne i huset,skal prÞve Ä bli flinkere ,vi har ikke noe dytt her hos oss,blir ikke Ä reise utover med buss for Ä finne noe,men skal prÞve Ä dytte meg selv

    5. SĂ„ flink du har vĂŠrt. Jeg har ogsĂ„ fitbit og det er gĂžy Ă„ se ukesoppsamlingen. Stort sett klarer jeg mĂ„lene men noen ganger klarer jeg ikke Ă„ fĂ„ godkjent alle timen. Har satt opp at jeg skal gĂ„ 250 skritt hver time fra 09.00 -19.00. Og selv om dagsresultatet holder, sĂ„ blir det litt stillesitting enkelte ganger. MĂžter pĂ„ jobb Ăždelegger i hvert fall 🙂

    6. Heia deg! Du er jammen flink. Jeg har en sÄnn app pÄ telefonen, men den teller ikke helt riktig!!!!! Ganske morsomt nÄr jeg gÄr sammen med venninna mom har fitbit. Vi gÄr side om side og har ganske lik skrittlengde. NÄr vi er hjemme igjen, har jeg bare gÄtt 6 kilometer og hun 7, det samme er det jo med skrittene??? Men jeg konkurrerrer med meg selv. NÄr jeg har 10000 skritt, sÄ har jeg det!!!! Her blir det sÄnne turer tre til fem dager i uken. SelvfÞlgelig har jeg manger flere skritt om dagen, men jeg har ikke telefonen pÄ meg om jeg ikke gÄr tur. Tror jeg snart Þnsker meg fitbit!!!!! God tur i dag ogsÄ. Klemsiklem:)

    7. Toini: Ja det gir et lite innblikk i det Ă„ skulle gĂ„ 10 000 skritt hver dag 🙂 Man mĂ„ jo gĂ„ et stykke for Ă„ oppnĂ„ det 🙂 Men jeg vet jo sĂ„nn ca hvor langt jeg mĂ„ gĂ„ for Ă„ oppnĂ„ det uten klokke ogsĂ„ 🙂

    8. natheless: Du er superflink ogsĂ„ 😀 DU gĂ„r nok like mye som turvenninnen din vet du 🙂 Ja en fitbit er ganske kjekk Ă„ ha. Jeg har brukt den slik av og pĂ„………………….. for mobilen har jeg jo alltid med meg sĂ„ trenger liksom ikke klokke pĂ„ armen lenger……… men det er litt morsomt av og til og lese om hjerterytme rytme pĂ„ sĂžvn om natten, kalorier man forbrenner og turen i seg selv omregnet i etasjer………………..jadda 🙂 Du mĂ„ fĂ„ den egn FITBIT!!!
      Klemsiklem og tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg