de smÄ ting

 

De smÄ ting


.
Å oppdage, se, bruke fantasien
.
Og denne damen,

UTIFRILUFT
 

ser de smÄe ting og utfordrer oss til Ä se etter.
SÄ om du klikker pÄ linken og navnet hennes, kommer du inn til vakre rimfrostbilder.


Men skulle du hatt behov for
et lass med endorfiner,
ja da kan du lese innlegget med link under her,

STAVANGERINMYHEART

for isbading

 er vel aktuellt, i januar?


OgsÄ da, denne karen fra nord
som fanger meg med sine
dikt.
Sin ordlek og bilder.
Som ofte handler om de smÄe ting.
De viktige ting.

De gode ting.
SÄ klikk pÄ lenken under og du kommer inn
til 

DEDICAT

 

og hans “fanget i glede”.

“De smĂ„ ting”

er sÄ viktige.

 


SOLLIV
Sliter med en forkjþlelse


.
sÄ faller hun ute

..
De smÄ ting
.
Klikk pÄ lenken over, sÄ kommer du inn til solliv og bloggen hennes.

 


DVERGPINSCHEREIMITTHJERTE

Med de vakreste isskulpturer.
De smÄ ting som blir store og vakre.


De kan av og til bli store de smÄ ting
..

De smÄ ting

..
ryggen

jadda

den krésjer ut i eningen

De smÄ ting, helse og trivsel.

Det er mye som er de smĂ„ ting, men i dag prĂžver jeg Ă„ fange de pĂ„ morgenturen min – inspirert av  UTIFRILUFT og andre her pĂ„ bloggen, og de jeg har nevnt over her.

De viktige smÄe tinga <3
De viktige valgene.

Jeg liker Ă„ framsnakke – og om jeg ikke har framsnakket deg i dag, sĂ„ gjĂžr jeg det en annen dag 😀

DE SMÅ TING

 

#desmÄting #framsnakke #utfordring #bloggere #naturen #trivsel #turglede #fotografering #bilder #turbilder #tur #tirsdag #helseogtrivsel

12 kommentarer

Siste innlegg