damene

STOREVARDEN
OG
RJÅHORNET

Så vart det fjelltur i dag.
Supert!

Fikk melding fra Beate om jeg ville på tur og det blei bestemt denne turen.
Så spurte jeg Susann, og hun ville også være med.

KVALSVIKDAMER PÅ TUR!

Jeg var litt usikker på om jeg kunne ta en så lang tur, pga øyelokk-operasjonen jeg hadde i går……
Men jeg tok sjangsen, og det gjekk bra det 🙂


Vi er i farta og skal opp til der dere ser antennen stikker opp først.
Nemlig til Storevarden.


Kaldt og fint.
Sola som var fremme på formiddagen forsvant bak skyene etter hvert.
Men godt turlag trenger ikke alltid sol 😀


Vi har vært innom Storevarden og er nå på vei mot Rjåhornet.


Veldig flott lys i havet.


Vi er fremme ved Rjåhornet og dama har på solbriller for ikke å skremme folk med sine hovne røde øyne 😀


Her er Beate.
Til høgre i bilde ser vi toppen, #Muletua


Flott utsikt mot øya, #Skorpa
Og hunden Leia <3


Vi ser tlbake mot der vi kom fra, og ser antenna i bildet, Storevarden.


Susann
og
hunden
Saga.


Og her er vi, #kvalsvikdamene 🙂
Ja, for vi er alle tre født og oppvokst i #kvalsvika 🙂


Så er det turen hjemover 🙂
Dette var en sånn 3 timers tur 🙂
Herlig rett og slett!!

 

 

 

 

 

 

 

#storevarden #rjåhornet #utpåturaldrisur #kvalsvikdamene #turjenter #fjelltur #minusgrader #hundpåtur #hundenLeia #Shetlandsheepdog #turglede

10 kommentarer

Siste innlegg