helg

Gått av nattevakt, sovet en liten stund og må ut å bevege kroppen.
Og i dag var det ekstra tungt.
Kroppen er litt “nede” og samarbeider ikke helt slik jeg ønsker.
Det var tungt å gå og jeg var ikke sikkert på om det blei noen “tur”, men det ble det 🙂

Jeg er ganske sta, og vet at når jeg har gått ulendt en stund, forsvinner smertene, og det gjorde så i dag også, selv om det ikke kjentes slik til å begynne med.
Små skritt og rolig tempo.
Og så klarte vi jaggu meg å karre oss opp på en topp 🙂

BARMEN







Og det er varmt i sola
Det er ikke nordavind lenger, eller kanskje det er det?
Føltes ut som vinden hadde en annen retning 🙂
Kanskje vinden har snudd litt?
Og det er jo derfor jeg sliter med smerter nå.
Det er kaldt – nordavinden har herja……
Og det sitter i kroppen lenge.


Men nå er det helg,
og jeg skal gjøre noe som jeg har ventet i over 1 år på å få gjort.

Ønsker dere alle en fantastisk helg og gode dager!

 

 

#barmen #fjelltur #hundenLeia #shetlandsheepdog #selfie #fjelltur #vårsol #vårfølelse #turglede #smertemestring #fibromyalgi #revmatisme #skoliose

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg