Gått av nattevakt, sovet en liten stund og må ut å bevege kroppen.
Og i dag var det ekstra tungt.
Kroppen er litt “nede” og samarbeider ikke helt slik jeg ønsker.
Det var tungt å gå og jeg var ikke sikkert på om det blei noen “tur”, men det ble det 🙂
Jeg er ganske sta, og vet at når jeg har gått ulendt en stund, forsvinner smertene, og det gjorde så i dag også, selv om det ikke kjentes slik til å begynne med.
Små skritt og rolig tempo.
Og så klarte vi jaggu meg å karre oss opp på en topp 🙂
BARMEN
Og det er varmt i sola
Det er ikke nordavind lenger, eller kanskje det er det?
Føltes ut som vinden hadde en annen retning 🙂
Kanskje vinden har snudd litt?
Og det er jo derfor jeg sliter med smerter nå.
Det er kaldt – nordavinden har herja……
Og det sitter i kroppen lenge.
Men nå er det helg,
og jeg skal gjøre noe som jeg har ventet i over 1 år på å få gjort.
Ønsker dere alle en fantastisk helg og gode dager!
#barmen #fjelltur #hundenLeia #shetlandsheepdog #selfie #fjelltur #vårsol #vårfølelse #turglede #smertemestring #fibromyalgi #revmatisme #skoliose









Huff, ikke godt med de smertene, men jammen er du flink å komme deg ut på tur uansett <3 Jeg skulle ønske jeg også var så flink. Men nå når våren kommer, er det en prioritet. Det hjelper når det er lysere i været 🙂 Flotte bilder som alltid. Og nydelig utsikt 🙂
Ha en god helg <3
PS. lurer på hva det er du skal gjøre som du har ventet på i et år 😉
Herlig tur! Og du er jammen flink til å trosse smertene. 🙂 Er på topptur hver dag. Heldig som har slikt i nærheten. Det gjør det ihvertfall litt enklere å komme seg ut. 😉
Blir litt lei å gå her på Flatåsen blant hus og folk 🙂 Men snart skal vi ut til sjøen igjen vi også 🙂 God helg!
Fy flate for et fint nærmiljø du har =)) Det er så pent rundt deg.. Håper fredagen ordner seg litt mer til veldig bra 😉 Ha en herlig helg <3
Så fint du kom deg ut på tur og at det er positivt for kroppen din :)) Vakkert med blå himmel og flott utsikt 🙂 Nå lurer jeg jo veldig på hva du har drøya så lenge så med å få gjort da..hehe.. God helg <3
Så flink du er selv med smerter. Vakre bilder ble det også. Kos deg med hva det nå er du skal gjøre i helga! Klem 🙂
Kos deg med helg! og det tar vel litt ekstra på kroppen med nattevakter også…omgjøre døgnet, og alt går ut av normalen…Ha en god kveld! Flotte bilder som alltid!
Vakkert, god bedring og god helg. Kos deg 🙂
En velfortjent helg til deg 🙂 Du er tøff,, og det stemmer vel at det dreier mot en helt annen værtype 🙂
Så fine bilder! 😀
God helg snupp <3 KLEMMER <3
For en vanvittig flott utsikt! Herlige bilder, Mette <3
nok en utrolig fin tur,så klare og vakre bilder,du er bare så flink til å stirre deg ut på tur og opp i fjella ,men hva skal du finne på av spenning i helgen,nå ble jeg nyskjerrig
Eva: Ja de smertene er ikke gode ………….. men det går seg til med bevegelse og smertestillende 🙂 Ja nå har jeg hatt en koselig helg!
HeidiElise: Ja det er godt å komme seg ut og til steder hvor det er godt å bevege seg 😀
Jernbanefrua..: Tusen takk! Ja jeg har hatt en fin fin helg 😀
annebe: hehehe ja og nå har jeg gjort det 🙂 Vært på drømmeweekend som jeg vant i desember 2016 😀
natheless: Klem tilbake til deg og god søndag!!! Ja nå har jeg kosa meg i helgen 🙂
Toini: Takk for det, Toini 🙂 God søndag til deg!
solliv: Hei på deg! Ja i dag er det en litt overskyet og mere vindfull dag 🙂 Plussgrader. Det er vår! God søndag til deg 🙂
dedicat: Ja nå har det dreiet……………. plusgrader, vind og overskyet 🙂 Ønsker deg en fin søndag!
camillasliife: Tusen takk 🙂
frodith: Tusen takk, snupp! klemmer <3 God søndag til deg 😀
Margrethe: Takk og takk, Margrethe 😀
fruensvilje.blogg .no: hehhe ja og nå er snart helgen over og jeg er hjemme. Kortreist tur 😀