feiring

80 ÅR

MAMMA

30 GJESTER

Der det var i overkant av 10-12 avbud.
Bursdagen var 24.02. men feiringen ble en måned etterpå, 24.03.






Det sunnmørske kakebordet tar aldri feil.



Jeg diktet sang og noen ord som jeg og to av mine tre brødre var med på å synge og jeg las.
Yngste broren min sang og fortalte fra barndommen……….
Ord blei delt rundt bordet 🙂


Jeg har problemer med ryggen……… gjorde et “løft” på jobb kvelden før og der røyk ryggen for “ente” gang………… og blir lei av det men hva skal man gjøre………..


Så fikk hun seg rosa joggesko av gutta mine og deres partnere 🙂

Og de var gode å få på på slutten av kvelden.

En sliten 80 åring med en vellykket feiring.


Jeg plukket med meg nellikene hjem og danderte de i en skål.
Nesten litt påskepynt dette 😀

“Man blir heldigvis bare ett år eldre en gang i året”

 

 

 

#80år #mamma #feiring #selskap #familie #kakebord #taler #lørdag

 

18 kommentarer

Siste innlegg