navn

METTE
 

Jeg blei nysgjerrig etter å ha vært inne på bloggen til 

ENSJOKOMANSBEKJENNELSER

 

Der hun hadde googlet navnet sitt på bøker som er gitt ut.
Klikk på lenken med navnet over og du kommer inn og får se bøker med hennes navn.

Så, da gorde også jeg det 🙂
Og noen bøker med tittelnavn og andre med forfatter.
Plukket ut noen – tatt bilde fra skjerm så litt slik som så med kvalitet.
Men morsomt da 🙂


Jens-Peter og Mette-Marianne………….


Av prinsipp så tror jeg IKKE at jeg har lest denne……….
hehhehe


Jens og Mette……………

Dette var de jeg plukket ut 🙂
 

 

Også kom det opp likså godt hva
METTE betyr.

Mette er en dansk kjæleform for navnet Margrete som kommer av
det geske navnet Margarites
“Perle”.

Navnet kan også være en nedertysk kortform
for Mathilde som betyr “sterk stridskvinne”

Så det så 🙂

 

 

 

 

#navn #navnetdittpåbøker #bøker #bilder #blogg #littavhvert #betydningavnavnetditt #mette #sterkstridskvinne #perle

20 kommentarer

Siste innlegg