phu

Det var ikkje so varmt for berre nåkre sekunder sidan.
Nei, då var temperaturen berre lekker.
Slik den skal være – behageleg.

So skjedde det noko………..
Og heiten slo til over det heile.
Ei klamheit seig over frå topp til tå, og alt var brått utilpass.
Og kva var no det………
Kva skjedde?
Jau… så kjem du på det……
jaja…
Sånn går no dagane og heitetoktene.
Men det er no ein gong slik at eg ikkje er so ille plaga med heile greia, og om det er slik det skal være, overlever eg utan tilsetjing av noko slag.

Om du ikkje heilt er klar over kvar eg eigentleg er hen, så er eg i overgangsalderen………..
heheheheheheh
Har vore der i monge år, og har klart meg utan å hive inn på noko av hverken det eine eller det andre.

Det går sin gang!
Eg har det bra uansett.
Litt svett i ny og nè får ein berre tåle.

Men….
at ting skjer med kroppen skal ein ikkje skyve bak ei dør.

Eg har det ikkje så ille.

Eg trur eg har vore på denne reisa i heile TI år no og tenkjer at eg tåler nåkre år til 🙂

Mange får panikk når dei havner i denne perioden av livet…
Men alternativet er no ikkje så mykje å skryte av.
Også får ein takle det som best, kvar enkelt.

Kvinne og akkurat fylte 50 🙂
Livet er herlig!!

 

 

 

#overgangsalder #vaksen #kvinne #liveterherlig #littavhvert #femtipluss

 

16 kommentarer

Siste innlegg