hva


Og dagen ble til, og fikk vært hos frisøren og handlet litt diverse.

Ja dagene går de, og jeg med de.
Men jeg sliter med nakken for tiden………………

Og det begynte en stund før jeg dro til Spania også.
Så det har ikke kommet nå.
Det har vært en stund.

Hos frisøren i dag, var det såpass ille at jeg følte jeg ville kaste opp.
Men jeg kastet ikke opp!

Vel hjemme måtte det bli tur med hunden – og vi gjekk til Mulevika og forbi.

Halvvegs på turen satte de i med voldsomme smerter og jeg stivnet totalt til.
Alt var vondt.
Vondt å bøye fremover, snu på hodet og se oppover.
Det gjekk i bølger.

Jeg har tatt en tramadol.

Mange netter har vært vonde når jeg har våknet og kjenner jeg ligger på venstre side.
Jeg vet da svarten hva som har skjedd – men nå er det skikkelig ille.
Og det er ikke strikking heller, for jeg har ikke strikket på et par uker 🙂
Det er faktisk vondt uansett hva jeg gjør.
Om jeg sitter, ligger, står eller går………………..
Men håper Tramadolen hjelper.
Jeg tåler jo nesten ikke noe smertestillende utenom paracet….
Blir dårlig av det meste…..
Men må man så må man.
VIrker ikke tabletten får jeg prøve litt Voltarol forte gel. Det brukte jeg en del da jeg var i Spania.
Så noe er det med skulder og nakken …….

Kan være nordavinden jeg reagerer på………
Men …  jaja… vi får se.

VOndt er det iallefall.

Men, det har ikke hindret meg i å få tatt noen bilder fra turen da 🙂


Jeg fant jeg fant…………..
Denne var so fin at jeg tok den likesågodt med hjem 🙂


Når vi går til Mulevika og forbi, kommer vi etter hvert til min favorittplass 🙂
Her kan man sitte i fred og høre på havet som slår mot land.


Vi rusler oss tilbake mot Mulevika og hjemover.
Jeg har egentlig så vondt at jeg har vondt for å gå pga skulderen liksom….
Det er jo ikke den jeg går med………
Men alle bevegelser belaster også en skulder, så alt gjorde til slutt vondt.
Men……….
Hjem må vi uansett da 🙂


To måker og en Tjeld.

Nå skal jeg ikke gjøre noe mere i dag, utenom å kanskje få i meg noe mat.
Kjenner at jeg begynner bli kvalm av Tramadolen.
FOrbaska rett og slett, men sånn er det.

Ønsker dere alle en super fredag videre!

Dette går over som alltid – men fatter ikke hva som gjorde at det ble sånn ….

Mestringsfølelsen……….

 

 

#komiformmednrf #revmatisme #nakkesmerter #fibromyalgia #skoliose #diagnoser #benskjørhet #nakke #skulder #fotografering #fotoblogg #hobbyfotograf #mestring

14 kommentarer
    1. å som eg føler med deg,har du hørt om smerteklinikken i Volda ? Rune Heggedal setter sprøyte der det er vondt,du blir rett og slett bedøvet ,det er samme bedøvelse en får om en skal opperere ,det tar bort smerten og en er smertefri dager eller uker,så kan en komme og få en ny injeksjon,jeg gikk der i mange måneder og fikk slike sprøyter,du må ha rekvisjon fra legen din og det tar ikke mange minutter å få slike sprøyter,anbefales :=) og fine bilder fikk du tross smerter

    2. Hmmm.. kom deg til en kiropraktor. Smertestillende er greit nok, men de fjerner jo ikke årsaken 🙂 Men det er vel ikke så lett å få time noen steder nå.. med pinsa rett fremfor nesa 🙂 Men jagg fikk du knipsa en god del bilder på turen 🙂 Ha en fin kveld og riktig god bedring 🙂

    3. Nydelige bilder. Så tråkig da. Er noe hele tida lissom. Prøver du å gjøre nakkeøvelser. Vri hodet sakte til hver side. Gjenta dette hver kveld…

    4. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk, Connie – for gode råd. Får se……… skal ikke til lege før begynnelsen av juni……….. men må før om dette ikke retter seg betraktelig………. det er vondt og kjedelig 🙂 Men sånn er det med oss som sliter med helsa <3

    5. Du bør nok smøre voltarol gel og ta tramadol..er nok blitt en betennelse, og ligger og klemmer på nerver…ish..har hatt det mange ganger..og alt er vondt…husker det å kjøre bil var vondt..hver dump kjentes…God bedring og flotte bilder har du fått! Ha en bedre dag i dag!

    6. Toini: Tusen takk! Ja noe er i klemm iallefall …………… har hatt det ganske lenge nå, og fikk en aromaterapitime i Spania, som sikkert løsnet opp noe, eller kanskje bare gjorde det verre……..gudene vet……………….

      Fortsatt god helg og god tur på hardanger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg