tre Ă„r

BLOGG-BURSDAG
Jeg har nÄ blogget i hele 
TRE ÅR!

HER
er mitt fĂžrste innlegg
27. mai 2015


Bloggen  jeg trodde bare skulle bli en slik “dikt-samlings-blogg” har blitt 
“alt mulig blogg”.
Litt om det meste.
Og jeg trives her inne!

27. mai
2016

var dette innlegget pÄ bloggen,
og
dette 🙂

Og Ă„ret gĂ„r – nye bekjentskaper og bloggere treffes.
Man lĂŠrer mye av Ă„ vĂŠre her inne, og man tuller og tĂžyser.
Er med i fotokonkurranser og andre konkurranser.
Vi engasjeres!!

Og sÄ var Äret
2017 her og
27. mai sÄ det slik ut
og
sĂ„nn ut 🙂

Fantastisk rett og slett.

Og sĂ„ er dagen her –
27. mai 2018!

Det er sĂžndag og jeg skal inn i min tredje og siste nattevakt.
Sove litt mere etter hvert 😀

TRE ÅR PÅ BLOGG!
OG JEG TRIVES HER 😀

 

 

 

#treÄrpÄblogg #bloggbursdag #etdiktomdagenbloggno #etdiktomdagen #trivespÄblogg #treÄr #littavhvert
#27mai #treÄrpÄblogg #blogg #treÄr #fotografering #fotoblogg #minedikt #etdiktomdagen #hobby #hobbyfotograf #foto #bloggglede
 

16 kommentarer

Siste innlegg