Bloggvenner møtes

FREDAG

Og jeg har gått av nattevakt.
Har sovet litt, luftet hund, og gjort meg klar.

Gjort meg klar?
Til hva da?

Joda, det har seg slik at Toini (Dvergpinschereimitthjerte) og mannen, Bjørn, er på bobiltur på sunnmøre, og de hadde avtalt å stikke innom

Connie – FRUENSVILJE

Og Connie kontaktet meg og lurte på om det gjekk å få til et treff hos henne 🙂
OG………… TOINI skulle ikke vite noe om det.

SURPRISE!!!!!!

Det tar sånn ca 1,5 time for meg å kjøre fra meg til Connie på Leira.

Veldig kjekt!
Og  jeg bare sier det, jeg følte jeg alltid har kjent Toini.
Jeg og Connie har truffet hverandre noen ganger, og nå altså

Toini
DRÅPEDRONNINGEN.

Veldig hyggelig – og mannen til Toini er verdens hyggeligste mann.

Kjekke folk!!!

Connie hadde bursdag i går og vi fekk smake på god mat og gode kaker.

Her er bilder fra det hyggelige og litt overraskende bloggtreffet på
LEIRA.


Flotte Toini <3


Og mannen til Toini, Bjørn 😀

Et flott par!


Og her er kjekke Connie, dagens vertinne 🙂


Det var så godt at sola kom fram og viste kor fint det er i strålende ver 🙂


En titt på huset Connie har laget og holder på møblere 🙂


Hundene har ligget og slappet av i bobilen, og nå skal vi ut på en liten rundtur på eiendommen til Connie, og da må de flotte hundene være med på tur.

En flott dag med mange koselige inntrykk,
selfier og fotograferinger.
Bloggvenner er TOPP!

Tusen takk Connie, fordi du kom på å invitere meg innover –
og tusen takk for den gode maten du serverte oss alle.

Mannen til Connie hadde vore på jobb heile dagen,
og kom hjem like etter at jeg ankom.
Vi koste oss med maten og god prat,
og vi var igrunnen enige om at en annen gang måtte de ta turen helt ut i havgapet for å se hvordan jeg har det –
og det gleder jeg meg til 🙂

 

 

 

#selfie #leira #fruensvilje #dvergpinschereimitthjerte #bloggvenner #bloggtreff #fotografering #tur #foto #natur #fredag #blogg #hobbyfotograf

 

26 kommentarer

Siste innlegg