kjekke folk

HEID TURSTI
OG
HORNSETEN

Måtte ut av bygda på tur.
Og da blei det formiddagstur på Heid.


Det regnet godt i går men i dag er sola fremme igjen og himmelen blir bare blåere og blåere etter hvert som turen skrider frem.
Varmt blir det igjen ja


Vi tar vår faste runde der vi går forbi “Borga” – barneskolen i Fosnavåg.
Det er stilt der nå.
Ferie!


Utsikten fra #Heidtursti mot Fosnavåg sentrum

Så møter jeg Martha og Alf med hunden Simba, og de skal også opp på Hornseten i dag, og vi slår følge.
Jeg har gått på tur med de i påska noen år, på 7-toppsturen som arrangeres hvert år på Sandsøya.
Veldig kjekke folk!


Hornseten!


Martha lærte meg noe i dag.
Her putter hun en stein inn i varden.
Hun tar med en stein fra begynnelsen av turen, og gir/tilegner steinen tanker/bekymringer som hun da legger fra seg på toppen av en tur.
Som hun her har gjort også i dag.
En fin tanke som jeg også tror jeg vil adoptere fra henne 🙂


Mannen til Martha, Alf

En fin og varm tur

Takk for laget!

 

 

 

 

 

#hornseten #heid #hunderpåtur #turglede #tursti #blogg #natur #fotografering

12 kommentarer

Siste innlegg