frodith

SØNDAG

NÄr Laila drar pÄ kveldsvakt, drar jeg til byen Oslo.

Jeg har avtalt Ă„ mĂžte
FRODITH
 

 

Frodith har jeg mĂžtt ved flere anledninger, sÄ  hun er jeg godt kjent med nĂ„ fĂžler jeg 🙂
SÄ om du klikker pÄ linken i navnet til frodith, sÄ kommer du inn til innlegg om treffet denne sÞndagen.


Vi starter med Ä fÄ i oss litt mat pÄ restauranten, Olivia, ved sentralstasjon.
Det er varmt og fint og man trenger litt energi.

Skravla gĂ„r – og vi bestemmer oss for en fotoshoot pĂ„ Operataket etter god mat er fortĂŠrt.

Vi koooooser oss og fjaser og ler 😀

SÄ gÄr vi ned til vannet og fÄr virkelig svanesjÞen pÄ nÊrthold.

Vi  rusler tilbake mot Jernbanetorget.
Frodith skal Ă„ spise sammen med mannen sin 🙂
Vi sier “hade” ved trikken.
Et veldig koselig mĂžte er over for denne gang.

Fotoshooten er over for denne gang.
Gleder meg til neste treff, frodith!
For jeg kommer flere ganger til Oslo jeg 😀

 

 

 

 

#bloggvenner #bilderpÄblogg #fotoshoot #selfier #sÞndag #operataket #svanedans #nÄrbloggeremÞtes #foto #hobbyfotograf


 

24 kommentarer

Siste innlegg